Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Som kunde takker de deg nå med å plutselig øke mine forsikringer med over 31% i året, som trofast og lang kunde med 7forsikringer er da dette takken
Utrolig useriøs bedrift! Jeg ble frastjålet to smykker på reise i utlandet, ringen ble gitt i gave til min mor på hennes 50 årsdag av min avdøde bestemor for ca 15 år siden. Først bruker de ca 2 mnd på å trenere saken og ikke besvare, deretter ber de om tolldokumenter. Når jeg forklarer at det blir litt vanskelig å få tak i grunnet overnevnt grunn avviser de hele kravet med begrunnelse i at jeg nok har mistet dem selv! Vi måtte bli igjen 1 ekstra da i Spania for å anmelde tyveriet, så hadde itillegg kostnader til en ektra overnatting og flybilletter for meg og min datter, så påstår de at jeg selv har mistet det. Jeg har 6 forsikringer hos dem, pluss at vi har gjennom firmaet. Jeg kommer nå til å bytte alle disse, makan til useriøs behandling skal man lete lenge etter. Når man betaler flere tusen kr i mnd i forsikring også behandler de kundene så dårlig er det utrolig at firmaet overlever. Skikkelig god gammaldags scam!!
Holdt ikke det de lovte. Selger skulle komme med en bra pris og det viste seg han hadde tatt mindre kjørelengde. Han lovet også ikke stigning de første 2 til 3 år. Det var bare tull. Ble mye dyrere men en tlf så fikk de ned med en par tusen. Får se neste år. Bare lurer på om de er til å stole på vist det skjer noe.får håpe det.
altfor dyr forsikring, og når uhellet var ute var de ikke interessert i å dekke noen av vannskadene før jeg eventuellt hadde revet opp både tak og vegger selv. Hadde også en bilforsikringssak jeg aldri fikk svar på, venter fortsatt. Prisen på forsikringene mine økte også plutselig helt uten videre ei heller beskjed om dette fra Storebrand.
Satt opp prisen på forsikringen min 40 % fra en måned til neste uten noe begrunnelse. Kollegaen min som har akkurat samme forsikring betaler det samme som før..
Det er mye opplysning om forsikringsvilkårene som ikke står helt tydelig når man kjøpe forsikring og forsikringsselskap bruke de mot sine kunder når man får et uhell og spør etter hjelp, så man bare får avslag til tross for at jeg har kjøpt den dyreste forsikringer hos dem m.
Litt skuffet over å ikke ha mottatt nytt tilbud fra selskapet.