Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utrolig dårlig kundeservice, faktiskt aldri opplevd maken. Byttet etter første tlf samtale me Storebrand
Ingen hjelp å få, kundeservice sender meg bare videre til andre avdelinger
God oppfølging og god brhandling av skadesaker. Det som trekker ned er at det blei lagt på ca 14000kr i den nye årlige avtalen min…
Ikke sett maken plutselig øke min forsikringer med 30% i året har vært over 15 år kunde hos dem det er det takket og behandler kundene. På denne måten.
Som kunde takker de deg nå med å plutselig øke mine forsikringer med over 31% i året, som trofast og lang kunde med 7forsikringer er da dette takken
Utrolig useriøs bedrift! Jeg ble frastjålet to smykker på reise i utlandet, ringen ble gitt i gave til min mor på hennes 50 årsdag av min avdøde bestemor for ca 15 år siden. Først bruker de ca 2 mnd på å trenere saken og ikke besvare, deretter ber de om tolldokumenter. Når jeg forklarer at det blir litt vanskelig å få tak i grunnet overnevnt grunn avviser de hele kravet med begrunnelse i at jeg nok har mistet dem selv! Vi måtte bli igjen 1 ekstra da i Spania for å anmelde tyveriet, så hadde itillegg kostnader til en ektra overnatting og flybilletter for meg og min datter, så påstår de at jeg selv har mistet det. Jeg har 6 forsikringer hos dem, pluss at vi har gjennom firmaet. Jeg kommer nå til å bytte alle disse, makan til useriøs behandling skal man lete lenge etter. Når man betaler flere tusen kr i mnd i forsikring også behandler de kundene så dårlig er det utrolig at firmaet overlever. Skikkelig god gammaldags scam!!
Holdt ikke det de lovte. Selger skulle komme med en bra pris og det viste seg han hadde tatt mindre kjørelengde. Han lovet også ikke stigning de første 2 til 3 år. Det var bare tull. Ble mye dyrere men en tlf så fikk de ned med en par tusen. Får se neste år. Bare lurer på om de er til å stole på vist det skjer noe.får håpe det.