Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
altfor dyr forsikring, og når uhellet var ute var de ikke interessert i å dekke noen av vannskadene før jeg eventuellt hadde revet opp både tak og vegger selv. Hadde også en bilforsikringssak jeg aldri fikk svar på, venter fortsatt. Prisen på forsikringene mine økte også plutselig helt uten videre ei heller beskjed om dette fra Storebrand.
Satt opp prisen på forsikringen min 40 % fra en måned til neste uten noe begrunnelse. Kollegaen min som har akkurat samme forsikring betaler det samme som før..
Det er mye opplysning om forsikringsvilkårene som ikke står helt tydelig når man kjøpe forsikring og forsikringsselskap bruke de mot sine kunder når man får et uhell og spør etter hjelp, så man bare får avslag til tross for at jeg har kjøpt den dyreste forsikringer hos dem m.
Litt skuffet over å ikke ha mottatt nytt tilbud fra selskapet.
Veldig lang svartid. 3 uker i snitt. Leser ikke innsendte dokumenter en gang. Klipper ut deler av vilkår for å underbygge argumenter som er motstridende mot andre ting direkte beskrevet i vilkårene. amatørmessig og uten selvinnsikt.
Var kunde i et år, så økte prisene ekstremt. Etter nytt selskap hadde sendt oppsigelse, fikk jeg telefonhenvendelser om at de ville gi meg et bedre tilbud. Men da følte jeg det var for sent
har meldt inn skade i februar - ikke kommet svar innen august ingen svarer , ingen oppgjør , utrolig dårlig behandlingstid