Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er mye opplysning om forsikringsvilkårene som ikke står helt tydelig når man kjøpe forsikring og forsikringsselskap bruke de mot sine kunder når man får et uhell og spør etter hjelp, så man bare får avslag til tross for at jeg har kjøpt den dyreste forsikringer hos dem m.
Litt skuffet over å ikke ha mottatt nytt tilbud fra selskapet.
Veldig lang svartid. 3 uker i snitt. Leser ikke innsendte dokumenter en gang. Klipper ut deler av vilkår for å underbygge argumenter som er motstridende mot andre ting direkte beskrevet i vilkårene. amatørmessig og uten selvinnsikt.
Var kunde i et år, så økte prisene ekstremt. Etter nytt selskap hadde sendt oppsigelse, fikk jeg telefonhenvendelser om at de ville gi meg et bedre tilbud. Men da følte jeg det var for sent
har meldt inn skade i februar - ikke kommet svar innen august ingen svarer , ingen oppgjør , utrolig dårlig behandlingstid
Leverte inn skade på katt og dagen etterpå var det innvilget 🥰
Tusen takk for hyggelig omtale, vil liker å levere på den tilliten du har til oss som kunde <3
Når uhellet først er ute så må du smøre deg med en god dose tålmodighet, for her tar ting tid! Bruker mange uker - ja måneder - på en enkel reiseforsikringssak og når du forsøker å komme i kontakt med skadebehandler får du overfladiske standardsvar. Kommer til å bytte når de en gang i fremtiden greier å gjøre opp forsikringssaken min. Virker jo som de har alt for lite folk på jobb..
Beklager så mye, dette høres ikke bra ut. Sommeren er høysesong for reisesakder, men dermed øker vi alltid bemanningen i god tid til disse. I år har det kommet ekstra mange, så noen køer har det vært, men det du skriver her bekymrer meg, så ikke nøl med å kontakte din kundebehandler direkte - du finner telefonnummer og kontaktdata på dine skadesider på Storebrand.no