Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Storebrand krever opptak av samtalen til kundesenteret dersom de skal se på pris eller gjøre endringer. Dersom dette ikke tillates avslutter de samtalen. Dette er det ikke hjemmel for. Fikk ca 20% økning i premie fra forrige år uten begrunnelse. Ingen skadehistorikk. Skadeoppgjør på bil uten skyld (bilen ble påkjørt når parkert) er heller ikke enkelt. Mitt råd er å bytte til annet selskap.
Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Du skal absolutt kunne snakke med oss uten opptak, så her må det ha skjedd en feil. Ring oss gjerne på nytt. Når det gjelder pris har nok dessverre prisene steget ganske kraftig på reparasjoner etc slik at hele bransjen er utsatt for et formidabelt prispress. Vi beklager at du opplever oss vanskelige, men håper at du gir oss mulighet til fornyet tillit.
Greie priser. Kjempe kjappe tilbakemeldinger da en har egen kontaktperson.
Takk for svært hyggelig tilbakemelding!
Har vært fornøyd med forsikringen egentlig. Men, de satt opp prisen med over 300,- per mnd plutselig, uten at jeg har fått noen forklaring på hvorfor. Kommer til å bytte. (Har ikke hatt noen skader)
Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Inflasjonen har dessverre gitt en kraftig prisøkning i hele bransjen og også vi er nødt til å sette av tilstrekkelig midler til å håndtere eventuelle skader. Vi beklager selvsagt dette, men håper at du gir oss mulighet til fornyet tillit. Ring oss gjerne for å høre om det er noe vi kan gjøre for å få prisen ned.
dårlig kundeservice, har ikke hatt problem med saker og videre men altfor dårlig kundeservice, han var slapp, snakket som han gjøre meg tjeneste. det koster ingen ting å være snill og høflig
Dette hørtes ikke bra ut, for oss er hver eneste kunde viktige. Jeg klarer ikke å identifisere hvilken sak eller område dette gjelder, men send oss gjerne en melding via din kundeside slik at vi kan få ryddet opp i dette og lære av hendelsen.
Greit nok. For dyrt når man ikke er uforsiktig å bruker forsikringen. D er en trygghet å vite at man er forsikret når uhellet er ute, men man betaler masse for noe man håper å slippe å benytte.
Ja, vi håper jo egentlig at du også i fortsettelsen skal slippe å møte oss i en sak, men vit at om uhellet skulle være der, så lover vi å levere på tilliten du har vist oss. Takk!
Dyre og ikke bra kundeservice. Burde hat kont med sine kunder hvert år for evt justering i avtalene
Vi kontakter alle våre kunder flere ganger gjennom året på e-post om du har gitt oss mulighet til dette og varsler alltid fornyelser. Vit da at du alltid kan kontakte oss om du lurer på noe eller har fått endringer i ditt forsikringsbehov. Vi har åpent hverdager fra 8–19 og lørdag 9–16, slik at du kan få tak i oss også utenfor ordinær kontortid.
Selger kontaktet meg lang tid etter forespørsel på bytt.no. Han virket veldig uinteressert og hadde en slapp holdning. Lovet til slutt å sende et tilbud på mail når vi avsluttet samtalen. Jeg fikk aldri noe pris muntlig så jeg vet ikke hvordan de lå an prismessig.Mottok aldri hverken mail eller oppfølging fra selger.