Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra service og kundebehandling , men forholdsvis stive priser på produktene.
Har en åpen sak hos dem i mer enn 3 måneder, ingen svar og heller ikke mulighet til å få tak i den via telefonen. Ringer til takstmannen hver dag of får som svar "jeg ikke har fått svar ennå" Synes at det er virkelig et dårlig forsikringsselskap. Skal bytte det til IF så snart jeg har blitt ferdig med dem.👎👎
Super forsikring som ikke dekker det som burde dekkes, jobber med lignende saker der kunder får dette dekket.
Storebrand er blitt for dyrt og vill prøve og finne noen andre , med de samme kreterne som jeg har , som selskap er det ingen ting å utsette på
Skriver dette innlegget for å varsle andre om det vi mener er lureri. Da jeg skulle bytte forsikring fikk jeg et tilbud av en av storebrands agenter. Tilbudet var akkurat den samme som jeg den dagen hadde hos min daværende forsikring, men forskjellen var at agenten lovte meg bonus på 75% enda jeg oppga at min bonus var 70%. Min forsikring startet i midt feb med 75% i bonus. Jeg forsøkte å kontakte agenten, men tydeligvis en agent som aldri svarer. Tok kontakt med Storebrand, men heller ingen hjelp å få her. Blir bare kastet som en ball her å der. Ikke bare at de endret bonusen, men også månedsbeløpet som trekkes hver mnd. Har byttet bilforsikring. Og skriver dette så ingen andre skal gå i samme felle. Absolutt ikke til å stole på, frarådes på det sterkeste.
God gjennomgang av forsikringer hvor kunderådgiveren tok en gjennomgang ut ifra behovet. Storebrand er godt priset og har gode vilkår.
Ble kontaktet i Januar av en pågående selger. Han sendte mail og ringte flere ganger. Snakket negativt om konkurrenten jeg var kunde hos. Til slutt så ble vi enige om at jeg skulle godta avtalen da den tross alt var konkurransedyktig, slik at vi kunne fastsette prisen før indeksjusteringen kom i Januar. Fikk beskjed om at det var enklere slik siden da kunne jeg jo uansett bruke angreretten min hvis jeg fant noe bedre innen 14 dager. Selger lovte å ikke foreta seg noe før 14 dager var gått. Etter 8 dager så sendte jeg inn angrerettskjema da jeg så hvor dårlig score Storebrand har fått her på Bytt.no, spesielt i forhold til IBIS som jeg allerede var kunde hos. I dag oppdaget jeg at alle mine forsikringer har blitt flyttet til storebrand, jeg har fått purring på faktura og må nå igjennom en prosess for flytte forsikringer tilbake igjen til IBIS. Jeg har uvitende vært uten forsikring i Mars.. Mitt tips: Legg på telefonen hvis noen fra Storebrand ringer