Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Svarer raskt på mail, greie priser, men har ikke hatt skadeoppgjør, så vet ikke om det.
veldig bra selskap, god kundeservice og god hjelp. Bytter for jeg ønsker bonusopprykk. Regner med jeg skal tilbake til Storebrand
Anga feil (kunstig lav) pris i offert på bilforsikring, for å få kontakt og prøve å ta igjen den lave prisen ved å ta over mine andre forsikringer. Funker sikkert på mange, men jeg får bare dårlig smak i munnen. Med slike salgsmetoder må man regne med at driften i øvrig også er useriøs.
Bra selskap. Vil kontrollere om noen er billigre.
Kundeservice dårlig, arrogant, tar lang tid innen de svarer. På innlogging ser man ikke forsikringsdokumenter. Når man vil legge till en forsikring (ny MC) kommer det opp at vi ikke ha forsikringer fra før..
Fornøyd men litt dyr derfor vurderer jeg å bytte. Hus tidligst på søknaden 1921 måtte derfor ta dette men ps. huset er fra ca 1800 tallet vil tippe rundt 1890, ukjent byggår ifølge kommunen. Minus : Jeg trykte på igjenoppringning fra Storebrand og har ikke enda fått tlf. fra de. selv om jeg fikk bekreftelse på sms at de ville ringe meg og jeg mistet ikke min plass i køen. Derfor 3 på kundeservice, men hyggelige folk når man får tak i dem.
Vil ha penger inn, men skal betale minst mulig ut. Om uhellet inntreffer blir du nærmest satt i avhør, hvor hver minste ting du sier vil få 10 oppfølgnings spørsmål og de opptrer som om de er politi. Selv når det er en egen politisak. Selskapet gjør det så vanskelig som mulig å komme i kontakt når du trenger de og om du har vært uheldig og en skade har oppstått, så blir du nærmest trakassert til du sier noe som kan minke utbetalingsbeløpet. Styr unna, langt langt unna. De er billige av en grunn.