Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vil ha penger inn, men skal betale minst mulig ut. Om uhellet inntreffer blir du nærmest satt i avhør, hvor hver minste ting du sier vil få 10 oppfølgnings spørsmål og de opptrer som om de er politi. Selv når det er en egen politisak. Selskapet gjør det så vanskelig som mulig å komme i kontakt når du trenger de og om du har vært uheldig og en skade har oppstått, så blir du nærmest trakassert til du sier noe som kan minke utbetalingsbeløpet. Styr unna, langt langt unna. De er billige av en grunn.
God tilgang til forsikringene på nett, dårlig kundeservice og lite fleksible på pris når man som trofast kunde over flere år vil reforhandle sine avtaler
For ikke dekket det, selv om jeg har bevis på at det er stormskade (ikke over hele bilen) bare kun noen plasser og har bilde av vindmåler samme dato.
Jeg har min Jeep Renegade forsikret med den beste forsikringen Storebrand kan tilby. I kontrakten står det at jeg har krav på leiebil Tilsvarende min bil. eller opp til 600kr. Dessverre får jeg ikke lånt en tilsvarende bil for 600kr. Om dere har behov for 4x4 så styr unna Storebrand.
Har ikke hatt bruk for forsikringen så det er litt vanskelig å uttale seg ang dette. Men de er bra på pris.
De sendte meg dobbel faktura etter 2-3 måneders forsikring, så sendte de meg purringer på denne flere ganger.
Dårlig kundebehandling!!! De lurer deg om å fikse bilen til den dårligst verksted og etter det de sende meg en faktura med egenandel 4000kr og 8000kr pga jeg kjørte bilen over 12000 km, selv om jeg har kjørt bare 2000 km (så lenge jeg kjøpte bilen, 2 måneder siden) ...