Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prisøkningen er enorm på de siste årene fra 12000 til 18000 er ikke akseptabelt
Beklagelig vis setter både skadeinflasjonen(det at det har blitt dyrere å reparerer skader) og den formidable økningen av skadehendelser det siste året sine spor. Økningene smerter lommeboken for oss alle og er nok dessverre noe som rammer hele bransjen i disse dager.
Ufattelig dårlig kundeservice å umulige komme i kontakt med når det trengs.
Leit å høre. Vi har hatt en krevende start på året, men jobber hardt for å kunne besvare alle kundehenvendelser. Om du ikke når oss på telefonen, kan du alltid sende oss en melding.
Ekstremt lang behandlingstid. Sak opprettet i starten av oktober 23 er fortsatt ikke redegjort for. De svarer ikke på deres egne kontaktsjema, siste kontakt fra saksbehandler i starten av november etter utallige purringer. Kontakt på telefon er bare å glemme ettersom de ikke ringer opp når du blir satt i køen. Saksbehandleren oppleves svært uprofesjonell, ser frem til saken er oppklart slikt at jeg kan flytte alle eiendeler, eiendommer og div. forsikringer over til noen som er mer profesjonell. Styr unna storebrand med mindre du har smurt deg godt med tålmodighet når det er deres tur til å gjøre opp for seg.
Det var leit å høre, jeg kjenner ikke hva saken din dreier seg om, men vet at særlig Eiendomsavdelingen har hatt en krevende situasjon etter alle værhendelser det siste halve året. Jeg håper du snart får løst saken din og minner om at vi i oppgjør har tilbakeringsfunksjon om køen er for lang.
Jeg opplever forsikringsselskapet som useriøst. Forferdlig kundebehandling. Svarer ikke på telefon. Reagerer ikke på skademeldinger. I dag er jeg nummer 35 i telefonkøen. Har bedt om at de ringer tilbake, men til nå etter snart 2 timer ingen respons. Føler at Storebrand unndrar seg sitt ansvar. De var veldig raske da jeg tegnet forsikring.
Send en melding på "Mine skadesaker" og be om at kundebehandler kontakter deg direkte. Slik skal vi selvsagt ikke ha det. Telefonhenvendelsene har vært svært mange siden nyttår, men det arbeides på spreng for å få ventetiden ned - både på telefonlinjene og når det kommer til å få løst sakene.
Stor prisøkning og byråkratisk skadebehandling med kun internett behandling.
Det var ikke godt å høre, det skal alltid være mulig å ringe oss og få svar på dine spørsmål og ved å bruke vanlig brev om dette foretrekkes.
For ikke å ha noen skadesaker ble jeg belønnet med en prisøkning på 29 % på bilforsikring.
Noen av forsikringsproduktene våre har hatt en ganske kraftig prisøkning på grunn av skadeinflasjonen (prisen på det å reparere skadene) og antall saker. Derfor er det nok ganske mange som opplever det samme som deg bransjen i disse dager. Mener du det er noe feil, ring vårt Kundesenter på 915 08880 for å ta en prat.
Hvor min oppfatning var at hvis noe ble stjålet ble dette dekket av forsikring. Hos Storebrand blir dine forespørsler ikke engang tatt opp med deg, blir blankt avslått uten å få prate med et eneste menneske. Håpløs attitude når du først kommer i kontakt med noen hos dem