Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Som alle andre forsikringsselskaper har de merkelige påstander om å være best på markedet! Du sjekker kontrakten, den er full av problemer og steder å unnslippe for å betale erstatning. Hvis du vil ha forsikring med god støtte, les kontrakten nøye! ber dem endre til den som du vil. Eller du blir overrasket senere. Ønsker du bare en forsikring fordi du bør følger reglene, vil det nok gi deg en god pris det første året, men du skal ikke forvente mye når du trenger hjelp fra forsikringsselskapet.
Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Der vi påstår vi er best er det kun basert på markedstester fra uavhengige kilder. Vi håper og tror at vi rent faktisk er gode på det vi driver med, men husk at du alltid kan klage på en skadesak om du mener vi har misforstått eller gjort feil.
Null veiledning i det du ringer for å melde om bilulykke. De sender veihjelp og du for ingen info om hva skjer videre. Ingen spørsmål om eu trenger hjelp utenom det for å komme deg videre. Slik har jeg opplevd det ved to anledninger og deres super forsikring var til ingen nytte.
Dette hørtes leit ut, veihjelp og bilansvar er oftest det vi får hyggelige tilbakemeldinger om, så her håper jeg det har oppstått noen misforståelser eller feil? Ta gjerne kontakt med oss på nytt om du har grunn til å tro at det er gjort feil i sakene dine slik at du om ikke annet får en bedre forklaring?
Har enda etter 4 MÅNEDER ikke fått hjelp etter vannskade i tak !!! Det har gjort at byggeprosjekt blir et problem! Søppelselskap !
På mine sider finner du hvem som er din kundebehandler med telefonnummer og navn. Ta kontakt for å høre hva som dreier så mye. I vinter var det dessverre lange ventetider grunnet alt for mange saker i hele bransjen, men dette bør nå være under kontroll og du bør om ikke annet få en forklaring fra den ansvarlige om hva som tar så lang tid. Lykke til!
Komplisert skadeskjema, uinteressert kundebehandler, for liten utbetaling i forhold til gjenskaffelse av stjålet gjenstand .
Beklager at vi skuffet deg, de fleste kunder opplever at det er enkelt å melde skade til oss, men her kan vi selvsagt alltid bli bedre. De fleste gjenstander eldes over tid og er dessverre da mindre verdt etter noen år. Om du likevel mener at vi har gjort feil i din sak, ta gjerne kontakt med oss på nytt slik at du får en bedre forklaring.
har ikke hatt noe problem med dem men heller ikke skade før nå i fryseren
Hyggelig å høre at du er fornøyd - håper da også at vi klarer å vise deg at vi er tilliten verdig i behandlingen av din skadesak slik at du også i fortsettelsen er en godt fornøyd kunde hos oss. Vi er her for deg!
Jeg har ikke noe problem med Storebrand forsikringer.
Godt å høre - det håper jeg du heller ikke får i fremtiden. Vi setter stor pris på våre kunder.
Ok. Behandling. Krever detaljerte opplysninger. Anbefales.
Godt å høre at du er fornøyd. Dessverre rammes også vi av inflasjonen og har derfor en høyere prisstigning enn vi liker, men håper i hvertfall at du opplever at vi leverer på tilliten du har til oss.