Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Komplisert skadeskjema, uinteressert kundebehandler, for liten utbetaling i forhold til gjenskaffelse av stjålet gjenstand .
Beklager at vi skuffet deg, de fleste kunder opplever at det er enkelt å melde skade til oss, men her kan vi selvsagt alltid bli bedre. De fleste gjenstander eldes over tid og er dessverre da mindre verdt etter noen år. Om du likevel mener at vi har gjort feil i din sak, ta gjerne kontakt med oss på nytt slik at du får en bedre forklaring.
har ikke hatt noe problem med dem men heller ikke skade før nå i fryseren
Hyggelig å høre at du er fornøyd - håper da også at vi klarer å vise deg at vi er tilliten verdig i behandlingen av din skadesak slik at du også i fortsettelsen er en godt fornøyd kunde hos oss. Vi er her for deg!
Jeg har ikke noe problem med Storebrand forsikringer.
Godt å høre - det håper jeg du heller ikke får i fremtiden. Vi setter stor pris på våre kunder.
Ok. Behandling. Krever detaljerte opplysninger. Anbefales.
Godt å høre at du er fornøyd. Dessverre rammes også vi av inflasjonen og har derfor en høyere prisstigning enn vi liker, men håper i hvertfall at du opplever at vi leverer på tilliten du har til oss.
Det er et veldig godt selskap som ikke nøler med utbetalinger,men som nå har hevet pris mye.
Godt å høre at du er fornøyd. Dessverre rammes også vi av inflasjonen i samfunnet og har derfor en høyere prisstigning enn vi liker, men vi lover å fortsette med å levere på tilliten du har til oss.
Behandlingstid på 4 måter for de enkleste forsikringene. Styr unna og velg et mere seriøst selskap.Selskapet har brukt over 4 mnd på å behandle en enkel skadesak. De skylder på kapasitet og mange pågående saker. Værste av alt er måten man blir møtt når man tar kontakt. Gang etter gang får man bare en kald skulder! Aldri mere dette selskapet. Om arbeidsgiver har avtale med Storebrand bytter jeg jobb.
Dette var leit å høre. Jeg håper og tror at du har vært uheldig, husk at du kan klage på behandlingen du får. Kundene er det viktigste vi har, selv om du nok ikke tror det basert på din opplevelse nå.
Når du først har skade og trenger hjelp skal forsikringen ta laaaangt tid å behandle saken og til slutt få veldig lavt dekning. Altfor dårlig takst nesten ingenting tilbake. Like gjerne og ikke ha forsikring
Dette var lei lesning. Vi bruker nesten utelukkende eksterne takstmenn, nettopp for å sikre at vurderingen gjøres objektiv og korrekt. Om du mener at dette ble feil, ta gjerne kontakt med oss for en fornyet vurdering og du kan fritt melde inn saken til Finansklagenemnda.