Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig oppfølging, manglende forståelse og en følelse av å ha blitt lurt av forsikringsselger når vi for første gang fikk en skade. Rett og slett solgt oss et lureprodukt på feile vilkår! Bør være helt sikre på at alt forstås i vilkårene før en kjøper forsikring hos Storebrand. Et skadeoppgjør bør være enkelt og smertefritt i en ellers vanskelig tid.Man betaler tross alt for noe en ikke håper skal inntreffe. Vi bytter!
Saksbehandler ringte meg med tilbud om en billigere forsikring og ga meg bonusøkning uten at det egentlig var innafor regelverk, det har gått under 6 måneder siden siste økning. Han sa likevel at «dette er ingen problem» og eg fikk forsikring for bedre pris enn hos den firma eg hadd då. Etter noen måneder har eg fått «korrigering» av forsikring i form av bonusnedjustering og måtte betale tilbake alt sum som jeg «skyldte» Storebrand. Politikken som går ut på å skaffe seg kunde med alle muligheter, men når eg har prøvd å ta saken opp med både saksbehandler og support, har dem bare dyttet problemet over på hverandre uten at det ga noen resultater. Her ble noen tusenlapper tapt da forsikringen ble til slutt meire kostbart enn hos den forrige firma.
Ingen av sakene jeg har sendt inn har blitt akseptert. De behandler kundene sine som kriminelle og mistenker dem for forsøk på forsikringssvindel mens de casher inn selv det man betaler. Ikke velg dette selskapet, du står på bar Bakke hvis du en gang trenger hjelp.
ble overtalt til å tegne super reise forsikring.. super på alle måter skulle det være. fikk i ferien frastjålet eiendeler og vil bruke superforsikringen. etter venting i to mnd fikk vi avslag , ikke ei krone!, sa opp omgående!
Ble nylig rygget på av bilen foran meg, jeg sto parkert. Melder saken til Storebrand, hører ikke noe på 10 dager, ringer dem etter 25 min i telefonkø får jeg vite at saken ikke har fått tilegnet en saksbehandler enda, og at "dette kan ta noe tid"? Videre når jeg leverer inn bilen skal verkstedet ha bilen i 5 dager, jeg må søke om leiebil til Gensidige, denne prossessen tar også tid, storebrand hjelper deg ikke i det hele tatt i denne sammenhengen, de fraskriver seg alt ansvar for at du som deres kunde for leiebil av motpart. Så behagelig for storebrand, og så ubehagelig knotete for kundene deres. Så i min første bilskade, kan jeg si at jeg ikke fikk noe hjelp av storebrand i noen av leddene gjennom saken, som ikke engang ble noe sak før over 10 dager etter meldt skade og jeg måtte fysisk ringe dem å få tilegnet en saksbehandler. 0 av 10.
Liten/ingen forståelse eller fleksibilitet når det gjelder verdi på produkter ved tjuveri.
Mye som ikke omgår i forsikringen. Må forskuttere alle vetrinærutgifter og kan ta bortimot 1 mnd før oppgjøret kommer.