Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen av sakene jeg har sendt inn har blitt akseptert. De behandler kundene sine som kriminelle og mistenker dem for forsøk på forsikringssvindel mens de casher inn selv det man betaler. Ikke velg dette selskapet, du står på bar Bakke hvis du en gang trenger hjelp.
ble overtalt til å tegne super reise forsikring.. super på alle måter skulle det være. fikk i ferien frastjålet eiendeler og vil bruke superforsikringen. etter venting i to mnd fikk vi avslag , ikke ei krone!, sa opp omgående!
Ble nylig rygget på av bilen foran meg, jeg sto parkert. Melder saken til Storebrand, hører ikke noe på 10 dager, ringer dem etter 25 min i telefonkø får jeg vite at saken ikke har fått tilegnet en saksbehandler enda, og at "dette kan ta noe tid"? Videre når jeg leverer inn bilen skal verkstedet ha bilen i 5 dager, jeg må søke om leiebil til Gensidige, denne prossessen tar også tid, storebrand hjelper deg ikke i det hele tatt i denne sammenhengen, de fraskriver seg alt ansvar for at du som deres kunde for leiebil av motpart. Så behagelig for storebrand, og så ubehagelig knotete for kundene deres. Så i min første bilskade, kan jeg si at jeg ikke fikk noe hjelp av storebrand i noen av leddene gjennom saken, som ikke engang ble noe sak før over 10 dager etter meldt skade og jeg måtte fysisk ringe dem å få tilegnet en saksbehandler. 0 av 10.
Liten/ingen forståelse eller fleksibilitet når det gjelder verdi på produkter ved tjuveri.
Mye som ikke omgår i forsikringen. Må forskuttere alle vetrinærutgifter og kan ta bortimot 1 mnd før oppgjøret kommer.
Ikke mulig å få en konsulent i telefonen. Jeg har prøvd mange ganger og det er bortkastet tid. Jeg vurderer å bytte selskap.
Har aldri opplevd et verre selskap en dette. Tar aldri telefonen og ringer ikke tilbake når de skal. Oppgjøret var et mareritt og mye fram og tilbake for å få noe som helst. Anbefaler å holde seg langt unna