Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er helt greit helt til pris hoppet.Ellers er det greit har ikk benyttet forsikringen enda.
Plutselig etter 7år skadefrie år steg månedlig sum 50%, fra ca.2000,-kr.pr.mnd. til over 3000,-kr.pr.mnd. helt uten forvarsel. Da var det på tide å takke for seg helt uten forvarsel! Tryg kunne tilby en langt bedre og mye rimeligere forsikring uten å blunke. En kan jo spørre seg selv hvordan dette er mulig, men har kommet frem til at dette er slik både banker og forsikringselskap belønner trofaste kunder.
Desidert lavest pris gjennom avtalen med Akademikerne, og rask og god service mår uhellet først er ute.
Storebrand krever opptak av samtalen til kundesenteret dersom de skal se på pris eller gjøre endringer. Dersom dette ikke tillates avslutter de samtalen. Dette er det ikke hjemmel for. Fikk ca 20% økning i premie fra forrige år uten begrunnelse. Ingen skadehistorikk. Skadeoppgjør på bil uten skyld (bilen ble påkjørt når parkert) er heller ikke enkelt. Mitt råd er å bytte til annet selskap.
Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Du skal absolutt kunne snakke med oss uten opptak, så her må det ha skjedd en feil. Ring oss gjerne på nytt. Når det gjelder pris har nok dessverre prisene steget ganske kraftig på reparasjoner etc slik at hele bransjen er utsatt for et formidabelt prispress. Vi beklager at du opplever oss vanskelige, men håper at du gir oss mulighet til fornyet tillit.
Greie priser. Kjempe kjappe tilbakemeldinger da en har egen kontaktperson.
Takk for svært hyggelig tilbakemelding!
Har vært fornøyd med forsikringen egentlig. Men, de satt opp prisen med over 300,- per mnd plutselig, uten at jeg har fått noen forklaring på hvorfor. Kommer til å bytte. (Har ikke hatt noen skader)
Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Inflasjonen har dessverre gitt en kraftig prisøkning i hele bransjen og også vi er nødt til å sette av tilstrekkelig midler til å håndtere eventuelle skader. Vi beklager selvsagt dette, men håper at du gir oss mulighet til fornyet tillit. Ring oss gjerne for å høre om det er noe vi kan gjøre for å få prisen ned.
dårlig kundeservice, har ikke hatt problem med saker og videre men altfor dårlig kundeservice, han var slapp, snakket som han gjøre meg tjeneste. det koster ingen ting å være snill og høflig
Dette hørtes ikke bra ut, for oss er hver eneste kunde viktige. Jeg klarer ikke å identifisere hvilken sak eller område dette gjelder, men send oss gjerne en melding via din kundeside slik at vi kan få ryddet opp i dette og lære av hendelsen.