Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har for kort erfaring til å uttale meg, men i forbindelse med bytte av bil vurderer jeg å bytte bilforsikring
Ikke et selskap jeg har hat god erfaring med før , ble tvangs overført til dem fra Nemi , og før det tvangs overført til Nemi , detter tar aldrig slutt , jeg vil velge selskap selv , ikke drive å bli flytta frem og tilbake mellom selskaper hvert forbanna år for så å måtte betale nye og ekstra kostnader hvert bidige år når en må signere nye avtaler! , de sender SPAM mails i postkassen , de har ikke mulighet til å sende faktura på e-post slik som nemi gjorde , de skader samfundet og regnskogen med papir søl og spam i postkassen , helt utrolig i 2021.
Byttet våren 2020, byttet tok fra Storebrand sim side hele 90 dager med bare rot som gjorde at hus bil mc innbo tilslutt sto uten forsikring. Jeg hadde endel innestående hos min gammle forsikringsselskapet noe som reddet meg fra å stå forsikringsløs men som også gjorde at jeg Ikke heller fikk beskjed. Da Storebrand skulle gi kompensasjon for feilen slo de av 2000kr og kortet ned forsikringen fra 12 til 11 måneder så kompensasjonen ble 0.. Så og stole på storebrand da skal du følge godt med.
Ble overflyttet fra Nemi til Storebrand. Vanskelig å få svar på spørsmål ang. vilkår. Jeg klarer ikke lese mellom linjene på avtale vilkårene, noe kundebehandlere heller ikke klarer. Nå har jeg vært i kontakt på chat, tlf og mail uten å få et skikkelig svar. Dårlig oppfølging og dårlig kundebehandling. Takk for meg Storebrand!!!
Bestilte endring av dekningen i februar. Hadde en skade i mars. Fikk beskjed om at dekningen jeg hadde bestilt i februar enda ikke var trådd i kraft og fikk således ikke dekningen jeg hadde bestilt
Overflyttes fra Nemi. . Om jeg godtar tilslutt..🤔🤨 På sidene deres står det at det er samme vilkår og samme pris. Det er det ikke! Gjør de oppmerksom på dette, at de også tar vekk ett viktig vilkår. Og til og med leverer ett dyrere tilbud! Da sier de at jeg ikke trenger å bry meg med vilkårene de har skrevet! De vil holde de samme vilkår jeg har fra før..? Jeg vil ha det endret skriftlig vilkårene, som i Nemi, som de lover skriftlig på sine nettsider.. Både fra Nemi og Storebrand. De sier da at de har det på opptak, det holder sier de, (vel jeg har ikke opptaket!) Og sender ikke meg nytt som viser dette skriftlig.? .det står, tross alt, at hvis man ikke gir beskjed/endrer om vilkårene, så er man enige i det skriftlige! Gjør de også oppmerksom på at jeg er medlem huseierne, og om de da ikke skal gi meg 20 %avslag? Som deres selskap og huseierne skriver.? Gir de da min tillatelse /kundenummer i huseiernes.. Alt dette skriftlig på mine sider hos de. Svarene jeg får er som om de ikke forstår!.. De ber meg godta at huseierne får min tillatelse til å bekrefte å følge opp at jeg er kunde..? Da har jeg skrevet mitt kundenummer og gitt Storebrand tilatelse, men likevel ser jeg ikke at de bekrefter minus 20 % avslag på fakturatilbudet? .. Her er det mye galt ut og går.. Lukter svindel lang lei. De svarer ikke på hva jeg spørr. Endrer ikke etter hva de selv har skrevet på sine nettsider.. Når jeg henviser til dette.. Så kundevennlighet? Ikke sett den ennå skriftlig - der ser det kun ut som de ikke forstår.. eller muntlig.-svært sur under tlfsamtale, da jeg til og med er evnt ny kunde.. . Her bør man se seg om godt! Skriv ned alt på 'mine sider' og ta skjermbilder, så du har bekreftet dette. For kommer dine sider vekk, så har du ikke dette ved mail.
Vanskelige, dyre, ikke kunde endelige, elendige rett og slett, jeg skal aldri tilbake til Storebrand det skjer ikke nei da er det bedre å Ikke ha forsikring