Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Overflyttes fra Nemi. . Om jeg godtar tilslutt..🤔🤨 På sidene deres står det at det er samme vilkår og samme pris. Det er det ikke! Gjør de oppmerksom på dette, at de også tar vekk ett viktig vilkår. Og til og med leverer ett dyrere tilbud! Da sier de at jeg ikke trenger å bry meg med vilkårene de har skrevet! De vil holde de samme vilkår jeg har fra før..? Jeg vil ha det endret skriftlig vilkårene, som i Nemi, som de lover skriftlig på sine nettsider.. Både fra Nemi og Storebrand. De sier da at de har det på opptak, det holder sier de, (vel jeg har ikke opptaket!) Og sender ikke meg nytt som viser dette skriftlig.? .det står, tross alt, at hvis man ikke gir beskjed/endrer om vilkårene, så er man enige i det skriftlige! Gjør de også oppmerksom på at jeg er medlem huseierne, og om de da ikke skal gi meg 20 %avslag? Som deres selskap og huseierne skriver.? Gir de da min tillatelse /kundenummer i huseiernes.. Alt dette skriftlig på mine sider hos de. Svarene jeg får er som om de ikke forstår!.. De ber meg godta at huseierne får min tillatelse til å bekrefte å følge opp at jeg er kunde..? Da har jeg skrevet mitt kundenummer og gitt Storebrand tilatelse, men likevel ser jeg ikke at de bekrefter minus 20 % avslag på fakturatilbudet? .. Her er det mye galt ut og går.. Lukter svindel lang lei. De svarer ikke på hva jeg spørr. Endrer ikke etter hva de selv har skrevet på sine nettsider.. Når jeg henviser til dette.. Så kundevennlighet? Ikke sett den ennå skriftlig - der ser det kun ut som de ikke forstår.. eller muntlig.-svært sur under tlfsamtale, da jeg til og med er evnt ny kunde.. . Her bør man se seg om godt! Skriv ned alt på 'mine sider' og ta skjermbilder, så du har bekreftet dette. For kommer dine sider vekk, så har du ikke dette ved mail.
Vanskelige, dyre, ikke kunde endelige, elendige rett og slett, jeg skal aldri tilbake til Storebrand det skjer ikke nei da er det bedre å Ikke ha forsikring
har ikkre utbetalt bilskade etter innkjøring av en sykkel på bil min fra fjor(2020) i august
Jeg synes de er litt dyre, kunnet godt ha senket prisen på bilforsikringer
Hadde en parkering skade og det gikk veldig bra med alt med Storebrand. Ingen krøller.
De burde gi meg samme pris når de overtok etter Nemi. Og de burde sende meg et forsikringstilbud i god tid. Og gjerne ringe meg.
There was 2 minor cases on our car. Storebrand asked us to register on website. We reported it, but found out too costly to use insurance. We decided not to use it. Storebrand reduced our bounce with 20% on the 2 cases anyway. I wrote 5-6 messages to communicate and explained I have not used insurance, therefore should not get bounce reduction. They insisted the reported cases are reason to reduce the bounce. I called other companies, none do so as Storebrand! In the end, they claimed "har stått som bonsubelastende da vi har fått inntrykk av at du ønsket å bruke forsikringen i disse sakene". Storebrand reduces bounces based on their own impression, not on fact. How ridiculous and hopeless! No stay with Storebrand any more.