Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Solgte seg inn med en rimelig pris, men benytter muligheten til å skru opp premien med nesten 15% ved nytt år.
Lange behandlings tid på enkelte saker, dårlig service, arrogante folk som sier at det er en saksbehandler som ser på saken men jeg får ikke vite hva ho/han heter eller få direkte kontakt/tlf.nr. Har ringt 5-6 ganger å måtte vente 30-60min før dem svarte de siste 2 mnd. Styr unna hvis du en gang i livet er i nød til og bruke forsikringen din og vil benytte deg av den.
Ber om årsak til at båtforsikring er like dyr som bilforsikring, selv om båten ligger på land i 6mnd/år. Får til svar om jeg heller vil ha delkasko!!!🤬
Meget fornøyd med forsikringen. Alltid god service. Litt dyrt.
Jeg hadde meldt en sak ifm avlyst reise i disse Coronatider. Vi har lastet opp og utfylt alt som ble krevd for å opprette en sak. Også hørte vi ingenting av Storebrand i 4 måneder. Jeg hadde nesten glemt saken, men så tilfeldigvis i deres portal om at den ble lukket uten videre. Ringte umiddelbart til kundeservice (1time 15min ventetid) og fikk høre av konsulenten om at alt ser riktig ut og fullstendig inkl vedlegg, men systemet har ikke klart å catche vedlegget av en eller annen grunn??? Og dette førte til at saken ble avsluttet av seg selv uten noen form for en varsel - ingen e-post, sms mv... Helt latterlig av en så stor aktør, mistet tilliten helt og er ferdig med Storebrand kundeforholdet...
Tok lang tid å få forsikringen i orden, mye frem og tilbake. Klarte å sette forsikringen i min fars navn og si opp hans forsikringer. De startet forsikringene uten å si opp mine gamle, det måtte jeg ordne selv etter 2 uker. Prøvde å ta kontakt for å ordne enkelte ting, men var vanskelig.
Fikk faktura med 50 % prisøkning etter 1 år. Ingen forhåndsmelding eller forklaring. Mye plunder med bilforsikringsoppgjør.