Tryg Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Finner løsninger og får livet til å gå videre
tryg økte forsikringsavtalen på innbo med 22 % ved hovedforfall etter at jeg hadde vært kunde i et år. Ingen skader på noe innbo, ikke brukt forsikringen, men likevel øker de. useriøst synes jeg. Fikk en email 32 dager før hovedforfall om at det fantes neste års avtale som jeg kunne endre på hvis jeg ville, kanskje du har kjøpt noe nytt og vil høyne forsikringsummen sto det. Nei tenkte jeg, jeg har jo ikke det og da går den vel som før, men..det gjorde den ikke. Jeg måtte inn på avtalen og scrolle nedover og oppdaget da at det var lagt på 22 %. useriøst synes jeg
Har ingenting å klage på
Var ok så lenge jeg betalt. Men når de la ned virksomheten informete de ikke meg som kunde før forsikringen var gått ut. Båten var uforsikret i en uke før jeg fikk beskjed. Totalt useriøst og Trygg bør bytte navn til U-Trygg!!!!!
Sender meg forsatt skyhøye regninger på avsluttet forsikring
Har ikke hatt noen negative opplevelser med dette firmaet
Min data ble ødelagt, men selskapet ville ikke dekke, da de kalte det "bruksskade", noe det ikke var.