Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke noe forhold til dem, anna at det er dyrt.
En eldre dame i vårt reisefølge i syden falt og skadet seg og ble fraktet til sykehus. Hun hadde " heldigvis " en god reiseforsikring gjennom Tryg. Det var et stykt, dypt sår på ene foten som ble sydd med mange sting. Sykehuset var redd for at det skulle bli infeksjon i såret og ba henne komme hver 2 dag og bytte bandasje. Legene på sykehuset holdt Tryg informert om deres vurdering. Etter at hun var blitt byttet på noen ganger hadde plutselig en behandlende lege hos Tryg funnet ut at hun ikke skulle få dekket mer behandling fra Tryg. Hun betalte deretter selv, dro hjem og gikk til behandling hos fastlege og fikk byttet bandasje i over en måned etter hjemkomst. Har hørt det er mange leger som leies inn på deltid av Tryg for å drive med skadevurdering. Dette er fullstendig uansvarlig praksis.
Kombinasjonen UTDF og Tryg fungerer meget godt! Raskt svar på spørsmål, flott veiledning.
Mangler personlig service. alt via internett side
jeg har bare gode opplevelser ,fortsett med d
Greit nok. Kunne gitt mer opplysnigner
De svarer bare på henvendelsene dine fran til ett visst punkt og så er det stopp, jeg får altså ikke den servicen/oppfølgingen jeg trenger.
Hvet ikke, sikkert helt greit. Trivdes ganske så bra det
Finner løsninger og får livet til å gå videre
tryg økte forsikringsavtalen på innbo med 22 % ved hovedforfall etter at jeg hadde vært kunde i et år. Ingen skader på noe innbo, ikke brukt forsikringen, men likevel øker de. useriøst synes jeg. Fikk en email 32 dager før hovedforfall om at det fantes neste års avtale som jeg kunne endre på hvis jeg ville, kanskje du har kjøpt noe nytt og vil høyne forsikringsummen sto det. Nei tenkte jeg, jeg har jo ikke det og da går den vel som før, men..det gjorde den ikke. Jeg måtte inn på avtalen og scrolle nedover og oppdaget da at det var lagt på 22 %. useriøst synes jeg