Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trygg selger deg gjerne en gunstig forsikring men skulle du behøve den er de ikke så villige til å betale. hadde forsikring på i mitt firma å datt ned på jobb å nå vil de ikke godkjenne den skaden jeg fikk
Villig til å inngå forsikringer, derimot litt vrient å få pakketilbud…
Snubla i båndet til bikkja og most telefonen min fordi jeg var uoppmerksom, tryg mente dette var skade utført av et DYR og derfor gjaldt ikke reiseforsikringen. Etter mye krangling om påregnelig årsakssammenheng og overtolkning av dette, ga de seg. De svarte da med å dra opp en ny case om hvorfor reiseforsikringen likevel ikke skulle gjelde. For et mareritt av saksbehandlere som hele tiden leter etter grunner til å unndra seg utbetaling enn å hjelpe kunden. Har kollega som har opplevd det samme. God pris, men du blir flådd i andre enden.. Mye slurv på bilforsikringene mine, må hele tiden be de korrigere km stand og div detaljer i kjøretøyforsikringer selv om alt er skriftlig innsendt. Hatt Frende og Gjensidige i alle år, aldri problemer eller gjentatt spekulativ krangling der.
Falsk markedsføring av 10% rabbatt dersom man kjøper forsikringen på nett. Prøvde å registrere bilen på nett fikk feil at man kan ikke gjøre det for denne bilen og jeg må ta kontakt med kunde service. Ringer til service så sier dersom jeg skal forsikre denne bilen så må jeg betale full pris og de kan ikke gjøre noe med, herregud ER DET MULIG?
Jeg hadde god pris hos Tryg ellers ingenting positivt dessverre. Vil du ha problemfritt skadehåndtering skal du ikke velge Tryg. Behandlingstid klage på skadevedtak 3 mnd pluss (venter fortsatt). Som regnskapsfører er jeg ofte i kontakt med forsikringsselskaper på vegner av kunder, dårlig erfaring med det også.
Elendig hele selskapet. Fra selger til kundebandling og kundeservice. Avslag med en gang etter meldt skade. Man må gjennom flete klageomganger før de tar deg seriøst. Styr unna!
Flink selger som gir deg god pris. Faktutra kommer med betydelig høyere pris enn tilbudet. Henvendelser til selger i etterkant blir ikke tatt alvorlig. Etter en stud kommer e-post i retur med ukjent mottaker. "Kundebehandling" - "oppfølging" er to fremmedor. -- normalt vill en selger følge opp og gi tilbakemelding og ordne opp !! ---søker nå etter nytt alternativ