Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har en mere en 1 endring som skal gjøres på forsikringene, så ring flere ganger, de fleste saksbehandleren klarer ikke endre mere enn én ting, får de flere på en gang, blir alt feil, så beste tipset ring en gang for hver endring.
Lang behandlingstid, blir lovet svar i løpet av dagen gjentatte ganger uten at lovnader holdes. I tillegg er det lite/ingenting å hente på forsikringene, de har unntak for det meste i sitt favør.
Veldig fornøyd med å være kunde i Tryg.. god oppfølging og god kundeservice.
OK. Prisene har lett for å sige oppover til tross for at vi er skadefri på en ganske stor portefølje!
Opplevelsen fra tidligere forsikring av verksted og næringsvirkshomhet var at Tryg sviktet meg og ikke ga estatning da jeg fikk problemer. Ved skade på bil tog Tryg på seg skylda og var en dårlig advokat for meg og min sak!
Litt dyrt for oss unge som skal ha forsikring, og har kjørt skadefritt i 5 år.
Det har vært utrolig mye rot med innbetalinger / autogiro fr TRYG sin side, som de igjen "beklager". Tigjengilighet på telefor er nesten fraværende. de ringer ALDRIG tilbake, selv om vi ringer hver dag og ber de ringe tilbake. Har hatt en sak og den ble løst bra fra Tryg.