Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt dyrt for oss unge som skal ha forsikring, og har kjørt skadefritt i 5 år.
Det har vært utrolig mye rot med innbetalinger / autogiro fr TRYG sin side, som de igjen "beklager". Tigjengilighet på telefor er nesten fraværende. de ringer ALDRIG tilbake, selv om vi ringer hver dag og ber de ringe tilbake. Har hatt en sak og den ble løst bra fra Tryg.
Fra dag én har det vært kluss med betaling og fakturaer. Først gebyr på uforsikret kjøretøy, nesten 2000kr, som de brukte lang tid å betale. Så ble jeg dobbelfakturert i måneder. I 2019 har det gått smertefritt.
Helt elendig. Vil ikke hjelpe når man trenger dem. Har hatt vannskade i huset og fikk ingen hjelp. Skikkelig misfornøyd. Styr unna!
Hadde båtskade, og fikk god hjelp fra første stund.
TRYG er et selskap som alltid stiller opp, men de er litt dyre vedr. forsikring på bil. Har hatt ett uhell og da fikk jeg dekket alt.
Man føler seg nesten lurt av disse som driver utmattelse av kundene sine. De bruker kort tid på å gi avslag av saker hvor man har grunnlag, for så å henvise deg til klage. Det tar 3-4 uker. Dette er latterlig, det går an å grave etter informasjon og formulere seg bedre når man etterspør informasjonen, men istedet så får man blank avslag når de sitter på kun kontakt info og beskrivesle av hva man ønsker.