Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget bra. Rask skadebehandling og meget raskt oppgjør.
Har prøvd Tryg både privat og firma. De klarer ikke selv med liste å skille hva som er privat og firma. For deres avdelinger klarer ikke å snakke sammen. De klarer å sende ut flere faktura på samme vare. Så de har ikke oversikt. De har kun gitt grå hår. Er de virkelig verd lav pris. Nei
Hei Mariann! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Mvh Tryg forsikring
Ikke noe ekstra ordinert. Er raske til å sette opp prisen. Kan være trege på å svare å telefon.
Vi fikk god hjelp da vi måtte bruke boligforsikring vår, så veldig fornøyd med den da. Men de var litt dyre på bilforsikringen.
Hei Åse! Takk for fin tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Jeg meldte inn en skade og fikk automatisk svar, pengene blir utbetalt innen 3-4 dager. Aldri opplevd maken til rask saksbehandling! Flott at mye er automatisert. Hvordan de er i de mer avanserte sakene vet jeg ikke, men jeg er fornøyd etter å ha byttet fra Fremtind til Tryg!
Hei Sh! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Mvh Tryg Forsikring
Har vært veldig fornøyd med Tryg, men de blir bare dyrere og dyrere, samt der har blitt gjort en del feil fra deres side. Som har gitt meg mye mer arbeid. Bilforsikringene er dyre. Men alt i alt fornøyd.
Hei Hilde! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi jobber kontinuerlig for å skape gode opplevelser for kundene våre, og du må gjerne ta kontakt om du har noen gode innspill. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
De klarer aldri å få til noe av det man spør om på telefon, man må gå gjennom samme sak på nytt hver gang man ringer (som man må gjøre en gang i måneden tydeligvis), og de er ganske frekke over telefon (fra første sekund).
Hei Marius! Det er leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i kontakt med oss Tryg. Vi er alltid åpen for forbedringsforslag som kan skape en bedre opplevelse for kundene våre. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring