Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Økte forsikringen med over 30% ved ny registrering av vinterlagret bil pga at jeg hadde forsikring uregistrert i vinter, under påskudd om at dette var en ny forsikring, i stedet for en fortsettelse av den opprinnelige før vintelagring. Dette oppfattes som lite forståelsesfullt, gjerrig og ikke så lite hevngjerrig.
Nei, man kan ikke føle seg trygg med TRYG. - de overholder ikke muntlige avtaler - de besvarer ikke fullt og holdent henvendelser - oppfyller ikke innsynskrav - lar kundene lide for egne feil og mangler - denne agentmodellen har så mange svakheter så styr unna. Veldig skuffet over mye feil og mangler og dårlig saksbehandling. Anbefaler å gå til andre selskaper som har ryddigere rutiner.
Selv om Tryg forsikring har vært i markedet i mange år i Norge så er det fremdeles dårlig på kunde oppfølging. Jeg måtte betale 3200kr bot til TFF pga deres uansvarlighet. Jeg anbefaler med det sterkeste ikke denne bedriften. Hold unna!!!
Reiseforskiringsak fra Eurocard. Meldt skade på nett for 3 dager siden og har ikke fått noe bekreftelse eller videre kontakt. Prøvde å ringe- ingen flax. Fikk en automatisk audio tilbakemelding som sa at jeg skulle ringe igjen! Chatbot ubrukelig.
Bra kundeservice Raskt oppgjør Grei pris og oversiktlig nettside
Har vært kunde hos Tryg i mange år. Har ikke hatt skader og betalt forsikringen når den forfaller uten å sjekke noe nevneverdig. I år ble prishoppet så enormt at jeg vil sjekke litt rundt.