Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei, Byttet til Tryg for ca 1 år siden og opplever ikke at de forsikkrer noe som helst. Egenandeler er så höga at hvis man knuser skjermen på mobilen så er det null dekkning. Har en skade i ryggen som de i en eveighet oröver og komme seg unna. Salgskonsulenten sier en sak, saksbehandler en anen. Håll er unna o-tryg!
fin nettside, lett å finne oversikt over egne forsikringer på Min side, hyggelige kundebehandlere.
Har hatt en pågående skadesak på ett kjøretøy siden mars 2020 med innbrudd og skadeverk og eneste Tryg vil dekke er ny rute og min egenandel, men eg sitter igjen med en bil som ikke er fungsjonibel pga fuktskade
Flykter fra Tryg snrarest. Forsikring agent sa noe annet når de selger, men når man havnet i ulykke så sier kundebehandler noe annet. Det er ikke trygg i Tryg !
Dyre forsikringer og liten vilje til å diskutere lavere forsikringspremie.
Ingen skader, derfor ingen erfaring. Jeg ber om ny pris hvert 3. år. Synes jeg betaler for mye.
Tar kontakt på chat angående faktura, fordi den er over dobbelt så stor som vanlig. Den inneholder prisen for den gamle forsikringen, I TILLEGG til ny forhøyet pris. De skal se på det og lover å svare neste dag. Hører ingenting. Tar deretter kontakt etter tre dager, og de kan fortsatt ikke svare meg. Kan ikke se at det er vanskelig å svare på et enkelt spørsmål angående en faktura (vet de ikke hva de fakturerer?). Tar kontakt på telefon, og hun lover å finne ut av det i løpet av dagen. Hører ingenting. Neste dag får jeg mail, hvor de heller ikke kan svare på spørsmålet, og ber meg vente. Der ble det nok for meg, og de mistet meg som kunde. Jeg tør ikke tenke på hvordan man blir behandlet, hvis man skulle ha reelt behov for hjelp.