Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Du får topp forsikring, og senere blir du fortalt at den bare vil dekke skade fra innsiden av huset og ikke tak. Det tok nesten 40 dager å bekrefte fra datoen for skaden. Mange oppfølging med kundepleie. Jeg vil ikke anbefale slike forsikringer til noen.
De gangene jeg har hatt en sak så har oppgjør alltid kommet. Ingen problemer.
Tryg er et forsikringsselskap som er til å stole på, men de tar seg godt betalt for det. Sjekker derfor priser hos andre.
Jeg har hatt noe styr med Tryg oppgjennom årene, da de ikke har økt bonusen min på bil som de skal. Når jeg har endret min forsikringsavtale har det vært store problemer med at de ikke har endret den likevel, for eksempel at de nye forsikringene blir registrert, men forsikringer som er avbestilt ikke blir slettet, som ender i noe høyt avdrag pr. mnd. Men når alt kommer til alt så er det Tryg som har det beste pristilbudet på forsikringer etter det jeg har erfart, og kundekonsulentene er stort sett hyggelige og behjelpelige. Men det har et forbedringspotensiale.
Jeg er fornøyd med Tryg, men ønsker å vurdere andre selskaper pga pris.
Stor prisøkning forsøk "i stillhet" ved forsikringsavtale fornyelse uten god nok begrunnelse
Har hatt et godt forhold til forsikringsselskapet, helt til det ble en diskusjon, da var ALT ansvar mitt. Og det er det jo, jeg sier ikke noe annet. Men hadde de PRØVD, så kunne de ha klart å blidgjøre meg som kunde. Men det var det nok ikke verdt: Det var MIN FEIL. MIN FEIL! og ingen skulle komme og si noe annet enn at det var MIN FEIL. Jada: Men kunne dere prøve å gjøre det beste ut av situasjonen? Nope.