Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stor prisøkning forsøk "i stillhet" ved forsikringsavtale fornyelse uten god nok begrunnelse
Har hatt et godt forhold til forsikringsselskapet, helt til det ble en diskusjon, da var ALT ansvar mitt. Og det er det jo, jeg sier ikke noe annet. Men hadde de PRØVD, så kunne de ha klart å blidgjøre meg som kunde. Men det var det nok ikke verdt: Det var MIN FEIL. MIN FEIL! og ingen skulle komme og si noe annet enn at det var MIN FEIL. Jada: Men kunne dere prøve å gjøre det beste ut av situasjonen? Nope.
Forsikringer behøver ikke være så dyrt. Vi betaler mye og får svært lite tilbake.
Anbefales absolutt ikke! Spar penger, styr unna. Føler meg utrygg på trygg. Dyrt og uaktuelt å fortsette forsikringene mine her.
Trygg er et godt og ryddig forsikringsselskap. Vi har god erfaring med de, men prisen har økt altfor mye, og de har priset seg ut hos oss.
Har blitt veldig mye dyrere på spesielt bilforsikring siste årene, uten at vi har blitt gjort oppmerksomme på det. Etter en reise med tap av bagasje i hele ferien, fraskriver de seg alt ansvar, sjøl om vi har reiseforsikring. Bytter selskap nå, etter å ha vært trofaste med 8 forsikringer i mange år. Har fungert greit på vannskade i huset, hvor vi fikk dekt det meste for noen år siden.
Bilforsikring tegnet på nett, først spør de om bonus og skadesaker som de selv har i systemet, så man må klippe og lime som en helt fra deres egne sider. Så får man opp pristilbud og når man prøver gå videre for å bestille så gir siden feilmelding og man må ringe dem. Avtaler på tlf samme pris og må gjenta all info for websiden lagrer intet, når man så sjekker er det registrert en helt annen pris og kjørelengde enn avtalt. Dette kan endres "når som helst" sier de men nekter legge inn avtalte eller riktige tall. Tryg gir deg aldri hva de avtaler og øker pris som de vil uten forklaring. Hvorfor klarer ikke tryg sin webside med 10% "rabatt" som betyr +50% i prisøkning i praksis, å hente data fra sine egne sider og fylle ut? Og hvorfor nekter de følge avtaler og registrere det som er avtalt? En tegning av forsikring kunne tatt 1 minutt men hos tryg går hele dagen før den er aktiv og så full av feil at man ikke har utbytte av den, man må klage i årevis før noe blir rett.