Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke sett noen som kan matche tilbud fra Tryg, som NITO-medlem
Som kunde i Tryg gjennom en årrekke føler jeg meg svært komfortabel og godt ivaretatt i dette selskapet. Grunnen til at jeg nå søker tilbud annetsteds er ene og alene spørsmål om pris. Forøvrig føler jeg at Tryg er blitt ‘for store’ særlig da på reiseforsikring.
Kun penger å profitt som gjelder, unormale høye egenandeler på forsikring, unormal høy prisstigning, fraværende når det gjelder hjelp ang skade. På meg så fremstår Tryg som et useriøst selskap. Har bedt dem om å regne på ny avtale, har ikke hørt noe fra dem.
Fikk oppgjør på under en uke. Helt fantastisk. Løp og kjøp.
Greit forsikringsselskap, men begynner å bli dyrt.
Har vært kunde i flere år. Opplevd brann og da gikk skadeoppgjør greit, for da var det egen partner av TRYG som håndterte alt, men til gjengjeld tok det flere måneder å få ting i orden. Nå fikk vi vann i kjeller og bestemte oss for å ordne ting selv for å bli ferdig litt raskere. Det skulle vi nok ikke gjort. Først sa de at alt inne i kjelleren ble dekket, spurte om vi kunne sette igang selv og fikk beskjed om at det kunne vi. Men så ble det stille en lang stund, mens jeg prøvde å få kontakt og formidle hva vi måtte gjøre. Ikke noe svar, så vi satte i gang. Da fikk vi beskjed om at det vi hadde gjort ikke ble dekket likevel fordi det ble en oppgradering etter dere mening. Vi hadde da hygget opp et gulv som hadde sprukket og skulle bare erstatte det med ny betong. Altså fra betonggulv til betonggulv. Ser ikke hvordan det kan bli oppgradering.vi har nå betalt alt selv og byttet selskap. Da kom det en mail fra salg om et flott tilbud ( som var dyrere enn det vi hadde fra før) røpte vel litt om hva de hadde tenkt å øke prisen med. De ville ikke miste oss sto det. Nei vel. Salg burde vel sjekket først om hvorfor vi ville bytte selskap. Ikke noen kommunikasjon mellom avdelinger her nei. Hele selskapet mangler kommunikasjonsevner. Det er noe av det viktigste et slikt selskap bør lære seg. Takk for meg.
Fikk en skade på hus. Oppgjør meget raskt. Ingen diskusjon