Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i flere år. Opplevd brann og da gikk skadeoppgjør greit, for da var det egen partner av TRYG som håndterte alt, men til gjengjeld tok det flere måneder å få ting i orden. Nå fikk vi vann i kjeller og bestemte oss for å ordne ting selv for å bli ferdig litt raskere. Det skulle vi nok ikke gjort. Først sa de at alt inne i kjelleren ble dekket, spurte om vi kunne sette igang selv og fikk beskjed om at det kunne vi. Men så ble det stille en lang stund, mens jeg prøvde å få kontakt og formidle hva vi måtte gjøre. Ikke noe svar, så vi satte i gang. Da fikk vi beskjed om at det vi hadde gjort ikke ble dekket likevel fordi det ble en oppgradering etter dere mening. Vi hadde da hygget opp et gulv som hadde sprukket og skulle bare erstatte det med ny betong. Altså fra betonggulv til betonggulv. Ser ikke hvordan det kan bli oppgradering.vi har nå betalt alt selv og byttet selskap. Da kom det en mail fra salg om et flott tilbud ( som var dyrere enn det vi hadde fra før) røpte vel litt om hva de hadde tenkt å øke prisen med. De ville ikke miste oss sto det. Nei vel. Salg burde vel sjekket først om hvorfor vi ville bytte selskap. Ikke noen kommunikasjon mellom avdelinger her nei. Hele selskapet mangler kommunikasjonsevner. Det er noe av det viktigste et slikt selskap bør lære seg. Takk for meg.
Fikk en skade på hus. Oppgjør meget raskt. Ingen diskusjon
Disse her helt forferdelige!!! Har sittet og ventet på at de skal ta telefonen i en halvtime, også når de endelig tar telefonen så sier de hei og bare legger på. Vet at dette er med vilje fordi de ventet til etter kl15 for å ta den. Dessuten har jeg ventet på svar i over 4 måneder
Har hatt opplevelse av at tryg ønsker å gjøre opp både trygt og sikkert for dem selv og for kunden. Så da vi fikk ødelagt forteltet på campingvogna i kraftig vindvær, så fikk vi besøk dagen etter at skaden var skjedd fra tryg, og personen som kom hadde både sympati og forståelse for at vi hadde tatt kontakt, og at bildene jeg hadde sendt på forhånd viste både det han ville se, og ønsket å se, og som ham sa, han tok egentlig turen fordi han var i "nabolaget". Og kun derfor ! Og ved skade på frontruta, så gjorde de også opp veldig raskt og greit !
Saksbehandlere gjør seg utilgjengelig, svarer ikke på eposter og får ikke noen oppdateringer på evt situasjon man står i. I tillegg er endel Saksbehandlere uhøflig. Lever ikke opp til navnet sitt. I tillegg er det ikke billig.
Satt opp prisen med 12 % fra ett år til et annet og kom meg ikke i møte da jeg påpekte at dette var urimelig mye.
Tryg har god kundeservice, tilbyr de forsikringene man trenger, og har gode priser. De kundebehandlerene jeg har vært i kontakt med har vært veldig hjelpsom. Nettsiden er også ryddig og grei. Det er midlertidig litt vanskelig å se hvilke faktura som er betalt og hvilke som er utestående på oversikten dersom man er usikker.