Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sist tilbud fra Tryg forsiking var veldig overpriset sammenlignet med andre med de samme objektene og forsikringsvilkårene. Etter en stund tar ny forsikringsagent kontakt og har en særdeles aggresiv salgsteknikk. Ved flere tilfeller blir det forsøkt presset/lurt ut informasjon selvom jeg ga beskjed om at det ikke passet, og vedkommende skulle komme på "hjemmebesøk". Vedkommende utviste liten respekt for mine synspunkter og svar, og hele telefonsamtalen ga en dårlig opplevelse.
Har Tryg helseforsikring via jobb. Veldig dårlig applikasjon, tungvint grensesnitt. Fikk ikke support, ble bedt om å kontakte fastlege. Hva er vitesen da?
For dyr på bilforsikring og boligforsikring. Så derfor kan jeg ikke gi bedre karakter
Ber de kommunisere på Mail grunnet feil opplysninger i forsikringsavtaler (står ting jeg ikke har opplyst om) To ganger har jeg vært i kontakt per chat, men det løser ingen ting. De har ikke sagt opp mine forrige forsikringsavtaler som avtalt og nå faktureres jeg fra flere selskaper.
Vår valp på 6 mnd ble syk. Veterinær gav oss 2 valg. Operasjoner - usikker om valpen ble bedre eller avliving pga dyrevern. Får ikke utbetalt kostnader til avliving eller livsforsikringen. Hos Tryg skal veterinær bestemme avlivingen. Eier kan ikke velge. I og med at veterinær spurte hva vi ønsket , ble det eier som bestemte. HOLD DERE UNNA TRYG OG HUNDEFORSIKRING. Når det skjer noe, så dekker ikke forsikringen det alikevel.
Knakk innfestning til støtdemper bak, forsøkte flere ganger å kontakte selskapet. Men der skylder de på global krise. Hvor er backupsystemet??? Dette er jo for dårlig. Hadde bruk for assistanse, men siden jeg ikke fikk svar hos Tryg så kjørte jeg hjem. Noe jeg ikke hadde gjort hvis jeg hadde fått kontakt og kunne svare på et spørsmål hadde jeg leiebil inkludert??? Dette var jeg litt usikker på.
Greit selskap å forholde seg til. Har ingen problematiske hendelser å vise til.