Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stor prisøkning ved fornyelse etter en stor reduksjon forrige år.
I tillegg til uforståelig økning av premien, tar det lang tid å få svar på mail, har ikke registrert/svarer ikke på flere av mine spørsmål på "Mine sider". Premieøkningen blir forklart med "ei samla vurdering" i sept. 2016, som jeg ikke får innsikt i. Lite intr. i å gi noe nytt tilbud. Mangelfull skadestatistikk. Har vært totalkunde i minst 10 år.
Rask reaksjon på henvendelser. Har fått gode tilbakemeldinger.
Har ingen dårlig erfaring med Tryg, selskapet er helt greit, men det er sunt å bytte.
De har ikke oversikt. Melder du en endring blir det aldri mer riktig. Elendig kundeservice. Lokkepriser og dårlige på oppgjør. Vært kunde 10 år. Har hatt null skader. Men likevel opplevd veldig mye rot. Du bør ikke velge Tryg.
Helt Ok, er hørselshemmede, og blir ofte kontaktet via tlf og får ikke svar/informasjon som jeg trenger.
Hadde brann på loftet 20/4-2014, oppgjør ennå ikke ferdig. Tryg satte ut jobben på anbud, og svarer ikke på klager over det elendige arbeidet. Oppvaskmaskin, utslagsvask og stekeovn hadde fabrikasjons-feil (ev. monterings-feil), men Tryg svarer ikke på disse klagene heller. Jeg har ingen kvitteringer, vet ikke om de er kjøpt "som meg" eller av et firma, så jeg får ikke reklamert selv. Godtar ikke uttalelser fra fagfolk og kverulerer på småting. Skygg unna Tryg, og alle som bruker "anbud".