Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tryg har ikke orden på avtaler og fakturaer. Har fått opp til åtte fakturaer i løpet 14 dager og har konfrontert selskapet. De har ingen svar å komme med i det hele tatt. Fikk beskjed om å slette alle fakturaer og avvente nye, istedet fikk jeg betalingspåminnelser og purring på en faktura som aldri var mottatt eller dukket opp under gamle eller nye. Selv deres hjemmesider viser feil informasjon. Når de gir beskjed om at de skal undersøke saken og komme tilbake med en forklaring skjer det ikke noe. Det de holder på med er kunde-mishandling og utpressing. Styr unna og pass deg for disse kjeltringene.
Fikk en egen kundebehandler, noe jeg har ønsket. Sa da jeg skiftet at jeg ønsker ikke lokketilbud for å skifte, men en avtale som ikke øker med en haug etter 1 år. Ble lovet det. Så økte prisen med 13%, noe som for oss betyr 5000kr i året i økning..
De er ikke nøyaktig, og gir feilinformasjon om forsikringen. Når jeg trengte hjelp sa de noe helt annet
Kan slett ikke anbefales! Bilen ble skadet og motparten har innrømt skyld med engang skriftlig i skademelding. Likevel måtte vi betale egenandel for reparasjon (5000), som vi aldri fikk tilbake fra Tryg. Helt elendig. Anbefaler derimot GJENSIDIGE på det varmeste, aldri vært noe tull med dem.
Har hatt Inbo pluss hos Trygg i snart 1 år, å nå fikk jeg til slutt bruk for dem. En blomsterpotte har lekt vann på mitt stuebord da jeg var bortreist. Ettersom jeg ikke var hjemme og oppdaget lekasjen mener Trygg at det ikke var en «plutselig» hendelse, og vil ikke dekke noe som helst. Så vil bare si: Styr unna trygg om du vil ha dekning når uhellet er der!
ønsker ikke at min værste fiende har dette seleskapet som forsikring. Værste som finnes. Behandleren har påtatt seg saken min, for 6 dager siden, men da har problemer med barnet sitt så da får han ikke vært på jobb. Da skjønner jeg ikke hvorfor ingen andre kan påta seg saken min. Cons med seleskapet: Behandlingstid Ræva nettsider ikke la meg starte med kundebehandlere
Blitt veldig dyre - ellers bra kundeservice - bør være bedre med kontakt med kundene ved fornyelse