Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er godt at de har konkurranse fra andre forsikringsselskaper, ellers hadde jeg måttet stå uten forsikring og la næringsbygget i verste fall brenne ned, bare fordi ingen av de tidligere eierne har tatt seg bryet med å skaffe sprinkelanlegg. Det er en dyr investering for meg som nettopp har kjøpt bygget. Skikkelig dårlig behandling. Jeg får håpe at jeg får bedre behandling og forståelse hos andre forsikringsselskaper.
Stiller opp når det trengs. Jeg er meget fornøyd ,har vert kunde der i mange år.
Er fornøyd med behandling og delvis pris. Det er foreløpig litt dyrt å ha alle mine forsikringer der, men de er alltid tilgjengelig og jeg får alltid hjelp fort når det er behov.
Ringte ang faktura. Endte med at en av de, slang på røret. Hvor er kundeservice??? Har selv jobbet i bransjen. Rett og slett flaut.
Har sidekick bilforsikring. Er en grei ide som er utført på en svært dårlig måte. jeg vil si de gikk igang med produktet lenge før produktet var i nærheten av å være ferdig. Fikk først ett tilbud på rundt 370 kroner i med. kom tilbake noen uker senere og fikk da tilbud på 780 i mnd men de skulle se på tilbudet etter jeg godtok, hørte aldri noe, tok kontakt og fikk beskjed om at jeg ikke kunne få noe billigere. Appen fungere sånn 60 prosent av gangene jeg prøver å bruke den. Veldig fint konsept, men jeg betaler mye penger for dette og opplever ikke verdien. Kanskje jeg kommer tilbake om noen år.
Rapporterte en liten reiseskade , men det var ikke så enkelt med oppgjør. Dårlig kommunikasjon, rotete prosess og veldig byråkratisk. Her snakker vi om en utbetaling på under 5000 kr . Selskapet har bekreftet at jeg har krav på utbetaling , men endrer stadig krav til dokumentasjon. Jeg har gitt opp og bytter nå selskap.
Fikk bakoversveis ved sammenligning av foreløpige tilbud i markedet. Ønsker gjerne tilbakemelding hvis det er noe som jeg har misforstått.