Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice har ikke noe annet en standardsvar. det er som å prate med en robot som er programmert til å være dum. Prisene er høye og skadebehandlingen er slett.
Vi ble lovet en kjapp prosess, i forbindelse med at vår hund måtte avlives pga nyresvikt i juli. Det var traumatisk nok å miste hunden, da er det veldig trist at rutinene deres ikke fungerer. Det har nå gått nesten en måned, vi har ennå ikke fått tilbakebetalt noe av de 15000 vi måtte legge ut til veterinær og avlivning for vår kjære hund i sommer. Da er jeg flyttet mine forsikringer til Tryg, ble jeg lovet en personlig kontakt, denne personen har jeg bare pratet med i salgssamtalen, etter den tid er det alltid opptatt eller intet svar, har heller fått noe navn på en ny personlig kontakt. Ikke lag forventninger til noe dere ikke kan holde.:-((
Jeg har klaget på en jobb Takstforum, som er forsikret hos Tryg, har gjort. Selskapet har åpenbart ingen tradisjon for å svare på skriftlige henvendelser. Da jeg ringte advokaten kunne han medele at de allerede hadde behandlet saken, og konkludert med at feil ikke var gjort. Siden jeg forventer et skriftlig og begrunnet svar, har jeg oversendte nye, relevante dokumenter. Nå svarer de ikke igjen. Forstår godt at Takstforum bruker Tryg.
Syns det er dyrt, har lyst og prøve noe annet. Kanskje noen andre er billigere?
Fikk tilbud om forsikring, etter hvert oppdager jeg at kjørelengden var halvert. Da kan prisen være lav .
Totalsummen på forsikringene endres til tider uten forvarsel, slik at man blir liggende etter på betalingen opptil flere ganger. Ved samtale med selskapet forklarer de heller ikke grunnen til dette, men bare mener på at man skal betale.
Litte forhandlingsrom når man allerede har avtale via fagforening. Ellers godt fornøyd.