Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra kunde servise men synes prisen på Peugeot er veldig dyr i sammenligning med de andre bilene mine.
Akutt-telefonen ubetjent i over to timer Fikk ikke hjelp til å finne akutt helsehjelp Tjenestene er outsourcet til andre selskaper, og det er en jungel å finne frem til hvem som har ansvar Ga uriktige opplysninger om hva slags dokumentasjon som kreves i akutte situasjoner Trenerer oppgjøret Svarer ikke på henvendelser Absurd trenering ved oppgjør
Trenerer skadesaken og lar deg vente lenge på å få oppgjøret. For meg har det nå gått 14 dgr uten at de har klart å gjøre opp for en så enkel sak som ei ødelagt klokke. Ber om ny info/dokumentasjon hele tiden. Her skal det skiftes, det er helt sikkert. I tillegg må det sies at måten jeg ble kunde på hos Tryg, er under enhver kritikk. De lovte meg en god pris over tlf. Ba flere ganger om å få tilsendt tilbud på mail før jeg aksepterte å gå over. Ble lovet dette flere ganger uten at det kom noe som helst. Plutselig en dag fikk jeg mail om at jeg var blitt kunde hos Tryg. Logget meg på min side og så til min overraskelse at prisen var høyere enn jeg hadde hos mitt gamle selskap. Prøvde å benytte angrerett, men det ble bare styr. Styr unna!
De hadde en forsikringssum på 800kr av min hund, i løpet av ett parr mnd justerte de opp til til hele 1195kr! Galskap og urettferdig når dette ikke var avtalen
Min opplevelse er at tryg forsikring ikke forsikrer noe som helst, og at de tar seg godt betalt for ingenting. Styr unna, og ikke støtt/ gi pengene dine til noen som er så useriøse som «tryg».
Byttet til Tryg for et halvt år siden. Brukte lang tid med selger på telefon for å tilpasse etter vårt behov. Etter motorhavari ble jeg uten mulig transport til jobb, i påvente av at verksted finner feilen. Var helt overbevist om at jeg skulle få leiebil. Det var jo hele poenget med vår familiebil at vi er veldig avhengig av den, og ikke har mulighet til å være uten. Det viste selger stor forståelse for og inkluderte dette i avtale, etter sigende. Nå blir jeg møtt med forsikringsprat og paragrafer hvor det viser seg at dette ikke er dekket. Tryg tar heller ikke på seg ansvaret med å rydde opp etter egen selger. Kundeservice og kundeforståelse fra en annen tid. Byttet selskap på dagen.
Etter at dette selskapet har halt ut tiden i 2 år med vikarierende argumenter og krav, har jeg nå kanselert mitt kundeforhold til dette råtne selskapet. En rettshjelpdekning i reiseforsikringen ble aktualisert ifm et opphold i utlandet. Totalkostnaden inkl. advokathjelp beløp seg til 14.000 kr. hvorav Tryg måtte ut med ca 9.000 etter fradrag for egenandel etc. Tryg nektet å betale selv om all nødvendig dokumentasjon ble fremlagt. Min portefølje av forsikringsavtaler med dette selskapet innbrakte rundt 25.000 kr i årlige premieinntekter. Over en 10 års periode ville dette i nåverdi utgjøre flere hundre tusen kr. Likevel valgte Tryg å ikke imøtekomme mitt legitimerte krav! Jeg har nå transformert hele min portefølje til et annet selskap, og registrerer med forferdelse hvordan Tryg praktiserer sin kundebehandling.