Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg forsikra båten i fjord og da fikk jeg ikke opplyst at ettersom den var så gammel så måtte jeg ha en selv erklæring får å ha full forsikring på den. Fikk ikke det opplyst før jeg hadde brukt for deres forsikring. Og når jeg ringte får å få hjelp til å få den opp så fikk jeg beskjed på sms at jeg ikke hadde full forsikring.
jeg er fornøyd .de kan gi beskjed når de legger på forsikringen . jeg vil ha beviser på minn forsikring en gang i året hva jeg betaler på hver forsikring i papir form .
Aldri problemer når man trenger hjelp
Hadde en stor skade av haggel på vår bobil. Alt gikk smertefritt med skaderetting og oppgjør
Har til nå fått utmerket hjelp til det lille vi har hatt behov for.
På seinhøsten 2014, undersøkte jeg pris hos de forskjellige forsikringsselskapene. Det jeg trodde, på grunn av forskjellige rabattordninger, skulle være et av markedets beste tilbud, viste seg å være det motsatte. Ved innhenting av tilbud, fikk jeg på mine biler, reiseforsikrin og eiendom, et tilbud som var over seks tusen kroner billigere. Etter at jeg byttet selskap, ringte en representant for Trygs "portefølgeberging" og tilbød en nesten tilnærmet identisk årspremie, med begrunnelse i et 20 års langt kundeforhold. Da oppsigelsen av mine forsikringer hos Tryg, var registrert, var jeg plutselig blitt en viktig kunde, hvor årspremien plutselig kunne reduseres kraftig. Altså enkelt fortalt hadde jeg gjennom år, blitt "melket" for penger, inntil jeg selv oppdaget forholdet. Dette vitner om en kynisk drifting av kundeportefølgen, noe jeg misliker sterkt og også har flagget for Tryg. På den annen side har dette gjort meg prisbevisst Jeg vil jevnlig forta gjennomgang på forsikringene.