Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært lojal kunde i mange år, men må diskutere prisoppgangen hvert bidige år. I år økte de bilforsikringen med 30% uten at de kunne forklare hvorfor når jeg ringte. De var heller ikke villig til å redusere noe på prisen. Har aldri hatt skade på bil eller krevd dem for noe oppgjør. Ergo de mister meg som kunde.
Gir meg erstattningssummen som gavekort hos en mye dyrere forhandler, men hvis jeg vil ha pengene utbetalt til konto, da må jeg ta til takke med en lavere sum. Useriøst. Lange telefonkøer uten mulighet for å bli ringt tilbake.
Styr unna Tryg, forskningen er null verdt.Innleggelse epikrise i fra sykehus er ikke god nok dokumentasjon.
Byttet forsikringsselskap for noen mnd. siden etter svært dårlig erfaring med Tryg (har skrevet en omtale her inne tidligere). I denne overgangen har Tryg oppgitt feil prosenttall for opptjent bonus på bil til vårt nye selskap Fremtind. Opplysninger som medførte at vår nye bilforsikring ble fire ganger så høy som først antatt. Vi fikk heldigvis ryddet opp i dette ved god hjelp av saksbehandler i vårt nye selskap. Tryg har videre "glemt" å slette en forsikring og fortsetter å sende fakturaer på denne. Selv etter gjentatte purringer fra saksbehandler i Fremtind har det ikke lyktes Tryg å annullere hverken forsikring eller fakturaer. Jeg stiller meg selv spørsmål ved hvordan så enkle rutiner ikke ivaretas av Tryg og er glad vi snart (forhåpentligvis) er ferdige med dem.
I alle mine år som forsikringstager har jeg aldri vært borti ett selskap med bedre kunderådgivning og skadeoppgjør enn Tryg. Det gjør meg rett og slett trist att inkompetente forsikringstakere som ikke evner og lese sin egen avtale skal kunne uttale seg fritt på nett, og skape dårlig omdømme som folk svelger straks dem leser det. Men så er jo også trenden her inne att det er om og gjøre og spare mest mulig penger.. Hadde folk lest hva avtalen inneholder, og faktisk hatt mere enn luft mellom øra så hadde di nok sett hvor bra Tryg er for kundene sine. Jeg har vært kunde hos Tryg i til sammen 16år, har prøvd andre selskaper i perioder men ingen når dem til knærne. Men så kan det jo hende att jeg faktisk bryr meg om hva jeg får igjen for mine 42.000,- i året. Har fått tilbud fra selskaper som Storebrand & Gjensidige som er billigere enn dette, men og betale 4.000,- mindre i året for dårligere dekning og miste min personlige rådgiver med direkte nummer er for faktisk uaktuelt. Derfor synest jeg det er trist att folk med 0 peiling på dekning og tror att en billig pris er bra forsikring får uttale seg fritt.
Det værste er Risiko/Død ble slettet og jeg kunne dødd fra Barna og hus med enorm gjeld, imens Tryg kunne fordele overskuddet imellom seg og sine advokater. Tryg slettet også barneforsikring på min hjertesyke datter da de måtte utbetale invaliditets% utbetaling. Regress firmaet bør ingen ha.
Fått avslag på vannskade på tak på hytta og tett kloakk. De gjorde opp en mini skade på bil jeg kjørte på, jeg tok bilde og kunne ikke se skaden. Den kom på kr 33.000 det er antall skader du blir vurdert etter så jeg er også opptatt av utlegget de har på meg. Forsøkte og få endret premien ca kr 40.000 fikk en lang mail at jeg hadde det beste, sjekket Gjensidige gjennom NAF de hadde jeg spart kr 2500 bare på bil. 🤔