Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var en totalt kunde hos Tryg forsikring fra før og var veldig fornøyd med både pris, service, hjelp fra Tryg. Jeg hadde en elbil som forsikret hos Tryg og hadde ingen skader i periode som kunde hos dem. Men det som var veldig overrasket for meg at jeg kjøpte en helt ny ebil og erstattet den med det gamle og plutselig ble årspremier til den nye bilen nesten 3 ganger høyere (fra 4567kr/år til 11890kr/år). Jeg tok kontakt med Tryg og spurte om grunnen, men fikk bare beskjed at pris er slik dessverre. Jeg måtte ta kontakt med andre forsikring og fikk mange tilbud og den billigste var fra Sparebanken 1 som er på 5190kr/året. (super bilforsikring, og 16K kjørelengde, egenandel 4000kr). Det var synd å flytte fra Tryg, selvom jeg har prøvd min beste for å være igjen som kunde.
Hei Vinh! Det var leit å høre at du har avsluttet ditt kundeforhold hos oss, vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Mvh Tryg forsikring
Selskapet har tydeligvis en tendens til å øke mine forsikringsutgifter med ca. 10 prosent hvert år.
Øker prisene for mye uten å forklare hvorfor. Ønsker derfor å innhente og sammenligne priser fra andre aktører.
Hei John! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Hadde et branntilløp i en hytte forsikret hos Tryg. De var raske i å få et selskap (Recover) til å komme og avdekke skade og gjøre rent etc. Selskapet ødela en noe håndverk, skinn og klær og en del annet i rens og glemte å føre opp en del av det elektriske som de kastet. Svært dårlig sluttoppgjør og de svarer ikke på kundehenvendelser og gjør ikke opp for seg. Byttet til IF og kommer aldri tilbake.
Hei Håvard! Det var leit å høre at du har avsluttet ditt kundeforhold hos oss, vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Mvh Tryg forsikring
Etter nokre år opphald frå tryg, tok eg husforsikring i fjor. I vinter fikk ein skade på golvet i ei utleigeleiligheit der eit møbel hadde skrapa opp golvet. Tryg avslo dette som skade. Eg tok kontakt med to kyndige personar, som begge var einig i mi vurdering. Eg tok igjen kontakt med Tryg og bad om ei uhilda vurdering mot at Tryg dekte dette. Eg fikk blankt avslag frå Tryg. Deretter sende eg klage med utførleg grunngjeving. Etter lang tid kom det nytt avslag. Det var same saksbehandlar som første gongen, utruleg nok. Eg har også hatt eit soppangrep i sokkelen. Tryg ga avslag på dette med svar om at ingen soppangrep blir dekt, uansett årsak. Eg er glad for at eg ikkje hadde ein større skade, for eg anar svaret frå Tryg. Eg tok kontakt i februar med nytt selskap for husforsikring for neste år. Tryg fikk automatisk melding om oppseiinga, i tillegg sende eg ei begrunna utmelding til Tryg. Likevel sende Tryg meg purrekrav på ny forsikring, ikkje berre ein, men to gongar. Eg vil - så sterkt som eg kan - advare andre huseigarar mot tryg. Styr unna, for dette er ikkje eit seriøst selskap.
Hei Øistein! Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Mvh Tryg forsikring
De ringer ikke å maser om å fornye forsikringen og om "tilbud" de har..
Vanskelig å få hjelp/svar fra skadeavdelingen. Skjema passer ikke inn når en kun ønsker veiledning og hjelp.
Hei Åge! Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe. Mvh Tryg forsikring.