Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde et branntilløp i en hytte forsikret hos Tryg. De var raske i å få et selskap (Recover) til å komme og avdekke skade og gjøre rent etc. Selskapet ødela en noe håndverk, skinn og klær og en del annet i rens og glemte å føre opp en del av det elektriske som de kastet. Svært dårlig sluttoppgjør og de svarer ikke på kundehenvendelser og gjør ikke opp for seg. Byttet til IF og kommer aldri tilbake.
Hei Håvard! Det var leit å høre at du har avsluttet ditt kundeforhold hos oss, vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Mvh Tryg forsikring
Etter nokre år opphald frå tryg, tok eg husforsikring i fjor. I vinter fikk ein skade på golvet i ei utleigeleiligheit der eit møbel hadde skrapa opp golvet. Tryg avslo dette som skade. Eg tok kontakt med to kyndige personar, som begge var einig i mi vurdering. Eg tok igjen kontakt med Tryg og bad om ei uhilda vurdering mot at Tryg dekte dette. Eg fikk blankt avslag frå Tryg. Deretter sende eg klage med utførleg grunngjeving. Etter lang tid kom det nytt avslag. Det var same saksbehandlar som første gongen, utruleg nok. Eg har også hatt eit soppangrep i sokkelen. Tryg ga avslag på dette med svar om at ingen soppangrep blir dekt, uansett årsak. Eg er glad for at eg ikkje hadde ein større skade, for eg anar svaret frå Tryg. Eg tok kontakt i februar med nytt selskap for husforsikring for neste år. Tryg fikk automatisk melding om oppseiinga, i tillegg sende eg ei begrunna utmelding til Tryg. Likevel sende Tryg meg purrekrav på ny forsikring, ikkje berre ein, men to gongar. Eg vil - så sterkt som eg kan - advare andre huseigarar mot tryg. Styr unna, for dette er ikkje eit seriøst selskap.
Hei Øistein! Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Mvh Tryg forsikring
De ringer ikke å maser om å fornye forsikringen og om "tilbud" de har..
Vanskelig å få hjelp/svar fra skadeavdelingen. Skjema passer ikke inn når en kun ønsker veiledning og hjelp.
Hei Åge! Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe. Mvh Tryg forsikring.
Har hatt naturskade hvor innbo og bygg hadde skade. Ryddig oppgjør. Misfornøyd med hva jeg synes er en uforholdsmessig høy premieøkning etter første år.
Hei John! Så kjekt å høre at du var fornøyd med skadeoppgjøret når uhellet først var ute. Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Fikk problem med maur i kjellerstue og et soverom for ca et år siden. Tryg henviser bare til Norsk Hussoppforsikring og der er ikke mye hjelp og få, jeg trodde jeg hadde kjøpt forsikring hos Tryg men det stemmer jo tydeligvis ikke. Har nå hatt snekker og takstmann på befaring og dem mener gulvet bør rives for sjekk etter sprekk i betong, dette er jo en stor kostnad men begge disse kjeltringfirmaene mener det er mitt ansvar og finne ut hvor mauren kommer inn. STYR UNNA DISSE TO.
Hei Stig! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med Tryg. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan få sett på saken på nytt med nye øyne. Mvh Tryg forsikring.
Tryg er tilgjengelig når jeg trenger hjelp selv i utlandet og uansett dag eller natt.