Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig på kundebehandling og stive priser. Liten personlig oppfølging.
Ved behov for assistanse ble kundeservice kontaktet pr tlf, men resultat ble ikke oppnådd pga repr som snakket utydelig og fort. Må passes på for å få riktig informasjon
Har aldri søkt om erstatning, men har fått klare svar og god behandling når jeg spør om noe. Prisen har vært bra før.
Ikke noe direkte og klage på, kanskje jeg synes att det er litt dyrt.
Fornøyd med forsikringen her. Men skulle ønske jeg kunne overføre bonus fra min mor som har samme selskap. Da jeg har hatt bil i hennes navn siste 20 år. Kan jo skjønne det at hun ikke har kjørt 2 biler. Ikke hatt noen bulker eller noen skade så synes det ble dyrt og starte på 0% eller hva jeg fikk. 9000+ i året ble mye på en gammel bil. Kan jo sjekke DH9**** som jeg har kjørt siste tiden. Før det var det en passat og saab før det.
Betaler ikke ut i nærheten av å dekke utgiftene ved personskade.
Tar lang tid å få svar. Regide. Dårlig kundebehandling, vet at de sier en ting men gjør noe annet.