Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med forsikringen her. Men skulle ønske jeg kunne overføre bonus fra min mor som har samme selskap. Da jeg har hatt bil i hennes navn siste 20 år. Kan jo skjønne det at hun ikke har kjørt 2 biler. Ikke hatt noen bulker eller noen skade så synes det ble dyrt og starte på 0% eller hva jeg fikk. 9000+ i året ble mye på en gammel bil. Kan jo sjekke DH9**** som jeg har kjørt siste tiden. Før det var det en passat og saab før det.
Betaler ikke ut i nærheten av å dekke utgiftene ved personskade.
Tar lang tid å få svar. Regide. Dårlig kundebehandling, vet at de sier en ting men gjør noe annet.
Når vi signerte avtalen var alt bra. God pris og de brukte å sende faktura hver måned. Det var i juni 2016. Siden januar 2017 begynte de å kreve avtalegiro. Jeg prøvde å forklare flere ganger at jeg bruker forskjellige konto til å betale til de. Da når betaler jeg fakturaen får jeg purregebyr igjen og igjen... Uansett om fakturaen er betalt. Bare pga at det ikke var opprettet avtalegiro... Men ingen har sagt noe om det når vi signerte avtalen...
Raskt og ryddig ved eventuell skade :) Har hatt Tryg i mange år, men er ikke helt fornøyd med min veteranforsikring.
Første saken som dukket opp, var premierot. Det jeg ble lovet var ikke det som stod på regninga. Jeg ringte rådgiveren som forøvrig er en bekjent, han ordnet opp etter noen dager. Da så jeg selv på nettet premien, at den var riktig. Så etter ca ett og et halvt år forårsaket jeg en skade på bil. Min var omtrent like fin da jeg rygget i en annen bil. Hengerfestet mitt tok endel av støyten, men den andre bilistens bil ble grådig bulka... Så skal jeg ringe Tryg for å melde skade... Lettere sagt enn gjort, jeg kommer ikke gjennom på telefon. Det var helt umulig!! Jeg stod der med lua i hånda og ringte å ringte. Den aldrende bilisten jeg hadde truffet begynte å bli utålmodig, og litt småfrekk da jeg var i 20-årene. Kommentarer som "Har du ikke forsikring gutt? " og "Dette slipper du ikke unna" traff meg så jeg ble forlegen og nedstemt. "Det j#!vla forsikringselskapet som ikke svarer er alt jeg trenger nå" tenkte jeg. Trykket # for at de skulle ringe meg opp, men ingenting skjedde. I over en time stod jeg og den andre bilisten og ventet på Tryg forsikring. Han hadde jernbanen og ringte de. De svarte ganske raskt, etter 5-10 minutters venting. Heldigvis sa de til han at tryg forsikring kom til å ordne opp, at vi måtte bare vente. Han roet seg noe når han kunne triumfere med det raske svaret han fikk. Dette var nesten tragikomisk. Tro meg jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, da slo det meg. Ringe rådgiveren min. Det var rådgiveren som hadde flyttet forsikringene mine fra If til Tryg. Jeg søkte han opp på nettet, Edge var det vel den gangen på mobilen. Heldigvis tok han telefonen, midt i fellesferien, med en gang. Han var hjemme og kunne skru på laptopen sin for å så logge seg på. Han gjorde det og jeg fikk fylt ut polisenummeret på skadeskjemaet endelig. Ikke la Tryg lure deg, eller andre. Blås i den billige premien. Jeg betaler heller noen tusen mer per år for å få hjelp når jeg trenger det. Tryg er ellers et vidt kjent og bra merkenavn som bør levere mye bedre enn hva jeg har fått erfare med denne episoden. F#@k off med å si "du kan spare penger" når det gjelder forsikring. Sier noen det nå, så legger jeg rett på.