Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice og lovnadsbrudd. Har aldri erfart værre behandling
Rot, kundebehandler måtte spørre og kunne ikke ta avgjørelser. Synd for de var veldig bra tidligere. Byttet til Tryg i 2013 og var veldig fornøyd med min kontaktperson og saksbehandling, helt til han sluttet. Byttet i 2017
Virker som det er dårlig kommunikasjon innad i selskapet, og utrolig vanskelig å få svar på henvendelser som trenger oppfølging. Man får heller ikke navn på de du er i kontakt med, så det er umulig å vise til samtale. Og ulike svar fra kundesenteret. Betalinger blir ikke registrert og avtaler følges ikke opp. Fine priser så lenge du ikke trenger noe fra dem 😓
Dårlig oppfølging ved skade. Elendig på kundeservice. Prisen økte kraftig etter noen måneder.
Litt rot i systemene, ellers bra dei ordner ting kjapt å er greie å prate med
Meget grei og ryddig konsulent, i Måløy. Ryddige og proffe, men har økt prisen noe nå.
Eneste du kan være trygg på er at du betaler for mye og får ræva kundeservice i bonus 😤