Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forholdvis høy i pris, og avtalevilkårene kunne vert bedre
Økte premien på bilforsikringen med 26% på et år. Den bør ikke være mer enn i fjor.
Veldig fornøyd med Tryg og rådgiveren min der. God service og imøtekommende, samt veldig god kunnskap innen personforsikringer for å gjøre hverdagen litt tryggere.
Får ikke kontakt med saksbehandlere på mail eller tlf. Mangler utbetalig etter en skade og får ingen informarsjon angående skaden.
Bra kunde servise men synes prisen på Peugeot er veldig dyr i sammenligning med de andre bilene mine.
Akutt-telefonen ubetjent i over to timer Fikk ikke hjelp til å finne akutt helsehjelp Tjenestene er outsourcet til andre selskaper, og det er en jungel å finne frem til hvem som har ansvar Ga uriktige opplysninger om hva slags dokumentasjon som kreves i akutte situasjoner Trenerer oppgjøret Svarer ikke på henvendelser Absurd trenering ved oppgjør
Trenerer skadesaken og lar deg vente lenge på å få oppgjøret. For meg har det nå gått 14 dgr uten at de har klart å gjøre opp for en så enkel sak som ei ødelagt klokke. Ber om ny info/dokumentasjon hele tiden. Her skal det skiftes, det er helt sikkert. I tillegg må det sies at måten jeg ble kunde på hos Tryg, er under enhver kritikk. De lovte meg en god pris over tlf. Ba flere ganger om å få tilsendt tilbud på mail før jeg aksepterte å gå over. Ble lovet dette flere ganger uten at det kom noe som helst. Plutselig en dag fikk jeg mail om at jeg var blitt kunde hos Tryg. Logget meg på min side og så til min overraskelse at prisen var høyere enn jeg hadde hos mitt gamle selskap. Prøvde å benytte angrerett, men det ble bare styr. Styr unna!