Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har mange forsikringer med de og de har øket kraftig fra i fjor å ønsker å si opp da jeg snakket med var meget arogant, ikke fikk jeg snakket med noen andre. Derfor ønsker å si opp alle mine forsikringer med tryg.
Bra på skade oppgjør. Litt sen med skadeoppgjør etter skade i Sverige.
De er veldig dårlig på service og er utidige på telefon.
Da sa opp mine forsikringer når jeg var til sjøs. Kunne ikke få betalt når jeg ikke får faktura på e-post og purringer kommer som brev. Har flere ganger bedt om å få alt på e-post for det er det eneste som fungerer for meg. Når jeg kommer hjem fra sjøen er ingen forsikringer gyldige. Håpløst!
De snyter deg på opptjent bonus år, hvis de orker å se igjennom kundens forsikringsforhold så hadde det blitt bedre.
Vi har ikke hatt noe problemer, enkelt og kontakte.
Etter over 20 år som kunde forventet vi et godt tilbud når vi ba om det. Vi måtte imidlertid vente 35 dager til hovedforfall. I mellomtiden sjekket vi andre selskap. Når vi kontaktet dem igjen skulle vi få et tilbud raskt. Vi hadde gitt dem beskjed om at vi undersøkte priser hos andre. Etter ytterligere to dagers treghet fikk vi et tilbud. Man kan ikke annet enn å le. Det var over 1000. - dyrere enn det vi hadde. Her trygler nesten andre selskaper om å få oss som kunder. Vi kunne spart 15.000.- i året ved å velge det billigste. Etter at vi hadde valgt vårt nye selskap "Frende" kom der et nytt tilbud fra Tryg, men stadig ikke godt nok. I tillegg har Tryg mistet vår tillit så vi hadde ikke gått tilbake uansett tilbud. Det kom for sent. Kanskje en idé å prøve å ta vare på kunder som ligger i gruppen "svært lav risiko"? Uansett... Treghet når man skal ha ordnet noe (greencard) og høye premier spesielt på biler gjør Tryg etterhvert til et dårlig valg.