Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da sa opp mine forsikringer når jeg var til sjøs. Kunne ikke få betalt når jeg ikke får faktura på e-post og purringer kommer som brev. Har flere ganger bedt om å få alt på e-post for det er det eneste som fungerer for meg. Når jeg kommer hjem fra sjøen er ingen forsikringer gyldige. Håpløst!
De snyter deg på opptjent bonus år, hvis de orker å se igjennom kundens forsikringsforhold så hadde det blitt bedre.
Vi har ikke hatt noe problemer, enkelt og kontakte.
Etter over 20 år som kunde forventet vi et godt tilbud når vi ba om det. Vi måtte imidlertid vente 35 dager til hovedforfall. I mellomtiden sjekket vi andre selskap. Når vi kontaktet dem igjen skulle vi få et tilbud raskt. Vi hadde gitt dem beskjed om at vi undersøkte priser hos andre. Etter ytterligere to dagers treghet fikk vi et tilbud. Man kan ikke annet enn å le. Det var over 1000. - dyrere enn det vi hadde. Her trygler nesten andre selskaper om å få oss som kunder. Vi kunne spart 15.000.- i året ved å velge det billigste. Etter at vi hadde valgt vårt nye selskap "Frende" kom der et nytt tilbud fra Tryg, men stadig ikke godt nok. I tillegg har Tryg mistet vår tillit så vi hadde ikke gått tilbake uansett tilbud. Det kom for sent. Kanskje en idé å prøve å ta vare på kunder som ligger i gruppen "svært lav risiko"? Uansett... Treghet når man skal ha ordnet noe (greencard) og høye premier spesielt på biler gjør Tryg etterhvert til et dårlig valg.
Ved tegning av bilforsikring blir jeg av selskapet anbefalt delkasko pga gammel bil, men blir ikke opplyst om at det ikke dekker viltpåkjørsel selv om de av postnummer ser at jeg er bosatt på landet. Viltpåkjørsel i juni 2016 koster meg 30000kr. Vesta mener de har overholdt opplysningsplikten siden de hvert år har gjort meg oppmerksom på at jeg alltid er velkommen til bedre dekning. Under dekning står brann, tyveri +++ og ingenting om viltpåkjørsel. Men hvem tenker på viltpåkjørsel?? Jeg mener selskapet aktivt må opplyse om dette.
Hadde vannlekkasje i utleieleiligheten vår. Super skadebehandler som informerte oss om videre saksbehandling hele veien. Fått mye mer tilbake i erstatning enn forventet! Tips: Ta bilder av eiendelene dine FØR skaden skjer, så får du dekker alt du trenger og litt til!
Kjempehyggelig med en egen person å forholde seg til i forhold til forsikringer, men så fort det blir en skade; da blir det stopp. Ventet i en måned på svar. Kundebehandler tar ferie, og ingen tar saken. Ringer, og får halvkjipe svar tilbake. Kommer alltid til forskjellige kundebehandlere fordi jeg ikke får kontakt med personen som har saken min.