Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg synes forsikringene er dyre. Det er mye rot med feilregistreringer. Det er krevende å rapportere evt. Skader, forsikringer, hva som gjelder osv.
Får den hjelpen en trenger når en trenger den, personlig kundekontakt.
Jeg trudde at jeg hadde rettshjelp forsikring under boligforsikringen, men da jeg skulle bruke den etterat jeg sendte inn alle opplysninger om saken tok det alt for lang tid før jeg fikk svar. Og svaret ble nei. Og dette er en av grunnene at jeg vil skifte selskap.
Elendig i skadeoppgjør etter husbrann!! Måtte ta advokat på saken!! ADVARSEL! Tryg er en versting på oppgjør når uhellet først er ute!!
De betaler ikke en skade fort nok. Det har nå gått 1 og en halv måned siden jeg skadet meg på Filippinene uten at jeg har fått noe utbetalt. Dessuten har de halvert kravet og påstår at det godkjente beløpet er overført for 17 dager siden. Jeg bruker norsk bank, så hva er problemet deres?
Jeg byttet selskap til Nemi i høst, Like etterpå ringte de meg opp og ville ha meg tilbake. De fikk de pga pris. Men siden desember opp til mars har bare prisen økt og er nå dyrere enn noen gang hos de. Men gir de meg en grei pris igjen som kan matche de andre så er det ikke umulig att jeg bytter tilbake.
Det har vært mye rot med min forsikrings avtale. Mange telefoner har blitt tatt og mye fram og tilbake.