Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
To ganger har de lovet meg erstatning som likevel ble avslått. Vanskelig å komme i kontakt med. Frekke kundebehandlere. Ingen forståelse. Å ha dette selskapet er det samme som å ikke ha forsikring.
Sas Masterkort er forsikret gjennom Tryg. Mitt fly ble kansellert Air Serbia, fra Beograd til Skopje uten å få en grunn. Tryg nekter å behandle mitt krav på forhåndsbetalt transport Skopje til Ohrid. Tryg ønsker å få grunn til kansellering noe jeg ikke kan skaffe, da Air Serbia ikke svarer. Saken avvist. Utrolig at sas Mastercard har valgt et slikt useriøst selskap. Ikke velg Tryg forsikring, bedre å ikke ha forsikring.
Meget bra men har skrudd opp prisene, så jeg vurderer å bytte til ett annet selskap, hvis det er noen som gir meg ett bedre tilbud
Har «veldig god reiseforsikring» som ikke gjelder. Gjelder kun når man skal betale den.
Har en mindre lekkasje i bad i sokkeletasje. Finner ikke noen klar årsak. Tryg virker mest oppsatt på å unngå å måtte betale for skade. Påstår vannet kommer utenfra. Gravd opp hagen, ingen fuktighet. Påstår da at kommer fra grunnen under huset. Heller ikke der noen fuktighet. Sitter nå med et delvis demontert bad og en oppgradere hage. Tryg bedt om at vi venter med å fylle opp og har ikke klart å få klarsignal til dette tross gjentatte henvendelse. Redd jeg snart må bruke advokat for å få bevegelse i sake.
Det er altfor dyrt! Jeg gikk fra å være forsikret gjennom Troll. Tryg overtok Troll, og la på prisen til 1800 kr for å forsikre én bil.
Enkel nettside, enkelt skadeoppgjør. Profesjonelt system