Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har «veldig god reiseforsikring» som ikke gjelder. Gjelder kun når man skal betale den.
Har en mindre lekkasje i bad i sokkeletasje. Finner ikke noen klar årsak. Tryg virker mest oppsatt på å unngå å måtte betale for skade. Påstår vannet kommer utenfra. Gravd opp hagen, ingen fuktighet. Påstår da at kommer fra grunnen under huset. Heller ikke der noen fuktighet. Sitter nå med et delvis demontert bad og en oppgradere hage. Tryg bedt om at vi venter med å fylle opp og har ikke klart å få klarsignal til dette tross gjentatte henvendelse. Redd jeg snart må bruke advokat for å få bevegelse i sake.
Det er altfor dyrt! Jeg gikk fra å være forsikret gjennom Troll. Tryg overtok Troll, og la på prisen til 1800 kr for å forsikre én bil.
Enkel nettside, enkelt skadeoppgjør. Profesjonelt system
Fikk sakde, saksbehandler avviste uten å ta kontakt for nye opplysninger
Lang saksbehandling, trenerer saken, bruk av useriøse aktører (eksempelvis takstmann som tar seg inn i boligen uten avtale). Tryg fungerer bare så lenge man ikke får bruk for forsikringen (og ved veldig små beløp). Styr unna.
Jeg vil understreke at det jeg her kritiserer ikke er knyttet til om selskapet mente de burde dekket skade eller ikke. Jeg stoler på selskapets takstfolk, og har ingen problemer med dem. Men kundebehandling? Har ikke opplevd verre, noen gang. Jeg er en tålmodig sjel og klager to ganger på at ingenting skjer over en 3 måneders periuode. Etter ca 4 måneder får jeg svaret, "saken går sin gang", som om dette er noe de jobber aktivt med. Etter 5 måneder får jeg beskjed om at saken hadde vært avgjort forlengst om jeg bare sendte inn kvittering(!), de har da fortalt meg i 5 måneder at de venter på en takst fra mitt verksted, og har ikke EN eneste gang gjort meg oppmerksom på at en kvittering fra meg ville gjort susen. I mellomtiden har de fått takst, og kvittering betyr ikke noe lenger.Helt absurd, og et selskap jeg aldri bruker igjen.