Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en mindre skade. Var helt umulig å få informasjon og dialog med selskapet. Føles svært utrygt for fremtiden dersom det skulle oppstå større skader.
Nedlatende, belærende kundebehandlere. Har ikke evnen til å lytte til meg som kunde.
Høvelig grei på pris, vennlig å imøtekommende når man tar kontakt. Enda ikke hatt skadeoppgjør hos dem, så kan ikke uttale meg med hvordan de er der.
Synes det er dyr forsikring av bil og liten hjelp og få viss eg har spørsmål
Føler meg godt ivaretatt og får altid svar om det er noe jeg trenger hjelp til
Veldig glad i penger, men feiler ved skade... 57% økning i premie på ett år er vel drøyt!
har vært kunde så og si hele mitt liv, men føler de er blandt de dyreste i landet. Etter å ha vært kunde så lenge har jeg funnet andre selskaper hvor prisen blir ca 500 kr mindre pr måned. Det er mye for en pansjonist!