Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ved flere anledninger forsøkt å bruke forsikringen som jeg har betalt for i en del år. Hver gang finner de et eller annet som gjør at de ikke dekker hendelsen. Hvis du liker falsk trygghet og ønsker å betale for det: Kjør på! Om du derimot ønsker dekning, velg et annet selskap. Hele resonnementet for å betale for forsikring er for å dekke UFORUTSETTE skader/hendelser/tyveri. Man kan ikke forutsi va som kan gå galt, og anskaffer seg derfor forsikring for å minimere resultatet av hendelsen. Når forsikringsselskapet alltid snor seg unna er det hele verdiløst.
Utrolig lang behandlingstid på min reiseforsikring, svarte ikke før jeg sendte purring og fink da heller ikke svar. Da ringte jeg dem. Endte opp med å ikke få det dekt siden gjenstanden ikke er «tapt» men mistet. Styr unna så slipper du unna mye irritasjon.
Omtalen gjelder codan som ble del av Tryg. Pris på forsikring var allerede dyrere, så økte prisen med "inflasjons påslag" uten forvarsel. Spol fram til i dag, får epost fra Codan, min forsikring er avsluttet, fra og med i dag. Ingen årsak oppgitt. Faktura var satt til avtalegiro. Sist epost mottatt var halvt år gammel, ingen sms, ingen brev i postkasse eller digipost. Ringte Storebrand, fikset samme Bilforsikring på 5min til ca.300kr billigere i måneden med 2000kr mindre i egenandel
Det er synd at Nito har flyttet forsikringsavtaler for sine medlemmer til Tryg. Ansatte ved Tryg spionerer på deg når du logger deg inn i " mine sider". De ringer deg etter og spør, så tilbyr de deg forsikringer. Når det kommer til Skadesak, bruker de alle triks for å avslå din sak. Useriøse.
Vært god kunde i 10 år. Nesten ikke skader. Premien økte med 40 %. Tilbud om 50 lapp i rabatt. Byttet selskap på dagen.
Jeg har nettopp hatt en dårlig opplevelse i Tryg forsikring relatert til behandlingsforsikringen. Jeg hadde spesielle behov/ønsker i forhold til valg av psykolog, men systemet er såpass rigid at de kun har sine faste psykologer de bruker. Dette er ikke i overensstemmelse med at de "gjør alt for å ta vare på deg" - som er forsikringens slagord. Hva gjør at Tryg forsikring kun bruker sine faste og ikke tillater kunden frihet i valget? Må si at dette er lite menneskelig! Hva med å ta kunden med på laget i sin egen behandlingsvei? Skal vi tillatte at forsikringer ikke kan utøve skjønn og medmenneskelighet i sårbare situasjoner?
Trege på telefon. Dårlig saksbehandling på tidligere skademelding